Vraagje Dora laptop

Discussie in 'De lounge' gestart door MaggieMagpie, 1 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik heb voor de verjaardag van mijn zoon een dora laptopje gekocht op marktplaats (i know, maar hij is gek op Dora). Toen ik em binnenkreeg zat het joystickje mooi ingeklapt. Ik heb om em te testen even uitgeklapt maar nu krijg ik em niet meer ingeklapt! Hoe krijg ik em weer ingeklapt?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Normaal moet je hem zo terug kunnen duwen. Hier er ook 1 op de kop getikt voor 1.50 euro:D
    Joystick wil alleen niet terug op zn plek. Maar goed, voor die 1,50 mag hij zo blijven staan. Dochterlief is er blij mee

3. MaggieMagpie

Is ook geen megaprobleem idd, maar zou wel fijn zijn als ie weer terug kan.

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Met grof geweld!

Geen grapje!! Ik wist 100% zeker dat mijn kinderen hem zouden slopen en dat Dora binnen 1 week af zou breken, maar blijkbaar is Dora alleen als je heel veel kracht zet weg te krijgen.... :)

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

je moet best veel kracht zetten om hem terug te klappen
    heb er hier ook een liggen

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Idd veel kracht zetten . En logisch ook want anders zou jij continu omvallen als het te losjes zou gaan. Je hoort zelfs een soort knak/krak maar das normaal

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb hem nog eens onder de loep genomen. Kreeg dora inderdaad terug in dr hok. Hier was geen grof geweld bij nodig. Je duim op de groene bal zetten. Vlaknonder dr voeten en dan richting dr hok duwen. Klik en ze zit vast. Ik duwde tegen dora zelf aan maar dat werkte niet.

8. MaggieMagpie

Whaha, dat kreng laat zich niet zomaar omvallen dus! Ik ga het proberen! Thnx!

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    "dr hok" Ik lig op de grond van het lachen, geweldig

10. MaggieMagpie

Jaaaaaa! Gelukt! Denk dat ze er wel een hersenschudding en twee gebroken benen aan over heeft gehouden maar the b*tch is down!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Whahahaha lol

Deel Deze Pagina