Ik heb voor de verjaardag van mijn zoon een dora laptopje gekocht op marktplaats (i know, maar hij is gek op Dora). Toen ik em binnenkreeg zat het joystickje mooi ingeklapt. Ik heb om em te testen even uitgeklapt maar nu krijg ik em niet meer ingeklapt! Hoe krijg ik em weer ingeklapt?
Normaal moet je hem zo terug kunnen duwen. Hier er ook 1 op de kop getikt voor 1.50 euro Joystick wil alleen niet terug op zn plek. Maar goed, voor die 1,50 mag hij zo blijven staan. Dochterlief is er blij mee
Met grof geweld! Geen grapje!! Ik wist 100% zeker dat mijn kinderen hem zouden slopen en dat Dora binnen 1 week af zou breken, maar blijkbaar is Dora alleen als je heel veel kracht zet weg te krijgen....
Idd veel kracht zetten . En logisch ook want anders zou jij continu omvallen als het te losjes zou gaan. Je hoort zelfs een soort knak/krak maar das normaal
Ik heb hem nog eens onder de loep genomen. Kreeg dora inderdaad terug in dr hok. Hier was geen grof geweld bij nodig. Je duim op de groene bal zetten. Vlaknonder dr voeten en dan richting dr hok duwen. Klik en ze zit vast. Ik duwde tegen dora zelf aan maar dat werkte niet.
Jaaaaaa! Gelukt! Denk dat ze er wel een hersenschudding en twee gebroken benen aan over heeft gehouden maar the b*tch is down!