Ik vind hem ook erg mooi op de foto! Alleen is het wel een model dat je aangetrokken moet zien vind ik. Ik zou bijvoorbeeld bang zijn dat de bovenkant aan de zijkant te bloot is en ik ben wel benieuwd hoe die in het echt valt. Dat vind ik altijd bij jurken, niet alleen bij deze, hoor.
Hahaha ik vind het leuk dat jullie het eigenlijk allemaal met elkaar eens zijn!!! Ik wil hem inderdaad even in het echt zien en moet op zoek naar een Steps winkel. Ik ben heel benieuwd hoe hij boven inderdaad uit valt. Wat zou ik er eventueel bij aan moeten trekken wanneer het fris wordt. Een bolero?? Een vestje?? Een jasje?? Iemand een idee...
Inderdaad een mooi jurkje Zou hem zelf ook wel willen, maar weet dat het model me niet staat. Je moet hem dus echt even aanpassen. Bij Steps hangt bij de jurkjes vaak wel iets wat je erop aan kan trekken. Vind je dat te duur dan kan je natuurlijk gewoon ideeën opdoen en ergens anders voor eenzelfde iets kijken, maar dan goedkoper.
ik hoop ook dat het model mij staat...heb geen idee eigenlijk Had nooit interesse in jurkje omdat ik maat 48/50 had maar nu heb ik maat 40 ongeveer....dus dan mag dit wel denk ik Dus hopen dat hij mooi staat!!! Oke een zwarte blazer...en anders even in de winkel kijken. maar misschien zijn jullie goed in zoeken naar een alternatief voor dit leuke jurkje maar dan wat goedkoper....ik kan het niet vinden
Bij Steps hebben ze ook leuke bolerootjes, daar zou ik voor gaan. In ieder geval een vrij kort jasje (tot je taille ongeveer), te lang staat hier echt niet mooi bij denk ik. En zwart kan altijd! Mooie zwarte pumps erbij, mooie oorbellen, evtl. een lange ketting en hoppaaa, helemaal af!
Dit is hem dan geworden. ....denk ik hahaha. Welke schoenen is het volgende dilemma. En een jasje voor als het frisser is? Maar ik doe er nog een mooie huidskleur panty onder en een goede bh hahaha het jurkje valt iets boven de knie