als je niet kan, dan kan je niet. heel simpel. dat je schoonfamilie zo lullig doet dat zit in hun aard waarschijnlijk en helaas moeten we dat nemen zoals het is. helaas mogen we ze niet inruilen dat je man niet gaat is mooi gebaar en steun voor jou. hij moet echter zelf beslissen wat hij doet, wel gaan of niet gaan. ook vind ik wel dat hij dat zelf tegen zijn familie moet zeggen dat hij zelf niet wilt komen. anders gaan de boze blikken straks weer jouw kant op en zo te lezen lig je al niet lekker in de familie daar.
Fijn dat jullie het met me eens zijn dames, soms ga ik zo aan mijzelf twijfelen dan denk ik nou het ligt vast aan mij. Ik vind het ook super lief dat mijn man ook niet gaat, had niet gedacht dat hij daar over na zou denken.
fijn om te lezen hier op zp .. eens een bericht waar de man wel achter zn vrouw staat (uit zichzelf ook nog haha) laat ze lekker gaan met zn allen.. waarschijnlijk zat je er toch voor jan lul bij.. dus gewoon een leuke avond maken met je gezinnetje !
Ik zou ook niet gaan en ml kennnende zou hij ook niet gaan. En hij zou ook niet accepteren dat zijn familie zo tegen mij zou doen!
Ik zou zeggen ze bekijken het maar, en mijn man zou mij daarin steunen zoals ik hem ken. Wat is dat nou 16:30 uit eten op een door de weekse dag, beetje raar hoor en asociaal van ze dat ze dat verwachten van jou. Daar hou je toch rekening mee?! Dan gaan ze maar lekker uit eten, maar zonder ons haha
Mijn man kon het niet hebben en heeft zijn broer gebeld en gebedeld of hij wilde wachten op mij eh nu wachten ze toch. . Zo jammer dat het op zo'n manier moet
Ben benieuwd wat je besluit te doen. Zou niet gaan hoor, als ze het om zo'n tijdstip doen, dan weet je toch dat mensen in de knoei komen met hun werk. Dan moet je ook niet zeuren als mensen niet komen.
Ik zou ook niet gaan hoor. Kom nou. Als je schoonmoeder weer iets te zeggen heeft dan zou ik dit gewoon precies melden. Ik vind het eerder lullig dat ze geen rekening met jouw werk houden. Ze kunnen toch ook een uurtje later eten? Of is er een ander avondprogramma ofzo??
En hoe is het gegaan gister? Zie je topic en vind het ook echt niet kunnen hoe ze doen.. Dan voel je je echt buitengesloten. Zou ik ook hebben als ze zo met me om zouden gaan. Echt niet leuk.
Nou ik heb het overleefd, vond het helemaal niet leuk dat mijn man had gebeld maar die zat er toch wel mee... t blijft familie. was wel blij dat mijn man ook later ging anders ging ik helemaal met een brok in mijn maag. Wij zaten gezellig aan een lange tafel aan het uiteinde naast mijn schoonouders, daar hebben we even mee gepraat en met mijn zwager en schoonzus behalve gefeliciteerd en dat hun gilde dat ze weer zwanger is geen woord mee gewisseld. En toen mijn man nog aan zijn toetje zat stond zijn broer op.. schoonmoeder dacht een speech maar nee het was afgelopen, we gaan! Gezellig is anders...
Dat meen je niet! Klinkt idd als een gezellig etentje, je man had zeker wel spijt van zijn smeekbede?