wat vinden jullie hiervan?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.101
    3.879
    113
    Met wat begeleiding en wat minder hoog geschreeuwde coupletten zou het volgens mij heel goed zijn, ik doe het haar in ieder geval niet na.

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Is ze Indisch of Surinaams?
    Klinkt best goed hoor, idd uithalen mogen wat minder ivm evt. scheurende trommelvliezen :p

3. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Ik vind het heel vervelend om naar te luisteren vooral dat nummer van Robbie Williams. Je kan heel goed horen dat ze haar stem niet onder controle heeft. vooral door de trillingen die je hoort in de lange noten.

Ik denk dat ze voor andere soorten muziek zoals soul bijvoorbeeld wel een mooie stem heeft

4. LindaEjimofor

17 mrt 2008
    44
    0
    0
    Ik vind er ook weinig aan : te veel gekreun en geschreeuw. 8)

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik vind dat ze het nummer niet mooi opbouwd.
    Ze gaat gelijk al voluit zegmaar.
    Het is mooier om wat ingetogener te beginnen, rustig/ zachter.
    En dan naar een climax toewerkt.

Nu is het gelijk alles wat ze geeft lijkt het en daar bovenop moet ze het refrein nog doen, en is het dus wat overdone!

6. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    heeft ze zich al opgegeven voor idols of popstars?

ik vind haar wel aardig zingen moet ik zeggen. (beter dan ik, maar ja dat is gauw iedereen :) )

Als ik haar was zou ik de gok gewoon gaan wagen, dan hoort ze vanzelf wat de kenners van haar vinden.
    Maar laat haar wel aub zichzelf blijven. Is volgens mij erg belangrijk in dat wereldje.

7. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik zat rustig naar Angels te luisteren maar toen ze in 1x uithaalde vloog hier de koptelefoon heel snel van mijn oren af.

Maar goed, even wat meer constructieve feedback. Ik denk dat ze echt meer kan onder goede begeleiding. Met een goede zangleraar/pedagoog komt ze waarschijnlijk een heel eind. Haar hoge uithalen zijn overgeforceerd en verder kan ze ook werken aan haar 'timing' en uitspraak.

Deel Deze Pagina