Aaahhhh wat lief van je zoon! Ach het is voor hem nu ook een leerproces geweest...die meid krijgt duidelijk hetbverkeerde voorbeeld thuis. Eigenlijk best zielig weer...zij zal het ook niet makkelijk hebben met zo'n vader.
Ik denk dat als vader dit gedrag zonder schamen naar buiten laat zien het thuis best een stukje heftiger kan zijn. Maargoed school is op de hoogte zullen we maar zeggen.... Hoop dat zij nog een beetje een oogje in het zeil kunnen houden.
Oh wat een mooie bevestiging van je zoon, iets mooiers kun je je niet wensen! Ik denk niet dat school zich verder kan/wil/gaat bemoeien met gedrag van vader, dat is hun taak niet, tenzij ze andere vermoedens hebben ivm gedrag van dochter. Wel bijzonder dat moeder toch jou aanspreekt.... Als zij echt overtuigd is van hun/haar gelijk zou ik er niet over denken om jou op deze manier aan te spreken! Wie weet heeft zij ook wel last van haar man Ik hoop dat dit voor jullie het einde van deze situatie is! Fijn he eigenlijk, een forum waar je ff je verhaal kan spammen en reacties krijgt van mensen die verder van je af staan!
Dat vermoeden heb ik ook. Meisje is al wel "bekend" zeg maar. De moeder van mijn vriendin kent ze en gaf ook al aan dat het een hele nare man is. Ik denk idd dat vader daar een hoop te vertellen heeft in huis, jammer. Ben ik ff blij dat het mijn man niet is haha Vanmorgen kwam ik vader tegen op het schoolplein. Hij keek naar beneden om mijn blik niet te hoeven vangen terwijl we altijd gewoon gedag zeiden. Ik heb hem heel vriendelijk goede morgen gewenst en toen groette hij vluchtig terug. Ben blij dat ik beide ouders weer gezien heb zodat ik nu niet meer bang hoef te zijn ze tegen te komen. Prutsje idd heerlijk zo'n forum! Thnx