Zoon 12jr verjaardag! Welke film kijken met kinderen tussen 11/12jr

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door knap, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Mijn zoon word bijna 12 en op de dag van zijn verjaardag wil ik de jongens mee nemen van af school.

Heb niet zo veel geld maar wil er een paar leuke uren voor maken voor de jongens.
    We zitten te denken aan een film maar ja welke? Kinderfilm,s zijn denk weer te kinderachtig en geweld en zo lijken me niet van toepassing. Dat kijken ze maar met hun eigen ouders.

Zat te denken aan een humor film maar welke? wie heeft er pas nog een leuke humor film gekeken en is daar bij erg leuk voor jongens van 11/12 jaar.
    Heb de standaard films wel in me hoofd maar wilde eens een film kiezen die ze waarschijnlijk allemaal nog niet gezien hebben dus kom maar op met je tips.;)

2. de kids en ik

28 aug 2012
    41
    0
    0
    inginieur architect
    brussel
    Ik denk dat de film Evan Almighty wel heel leuk is. Bekijk hier de trailer al eens: Evan Almighty Movie Trailer - YouTube
    De man verhuist met zijn gezin naar een grote stad waar hij een belangrijke job krijgt. Maar hij moet van god een ark bouwen. en zo begint zijn avontuur. Misschien lijkt de film wat godsdienstig maar dat is echt niet zo, het is gewoon een hele grappige film ! En zonder geweld, maar ook helemaal niet kinderachtig, perfect dus !

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hebben ze op die leeftijd Harry Potter al gezien? Blijft spannend en leuk.
    Brief voor de koning, Briefgeheim, kruistocht in spijkerbroek,
    Shrek, Ice Age, Up!, The Incredibles

4. lies276

lies276 Niet meer actief

hier op het afscheidsfeestje vd basisschool mr. Bean gekeken.
    was zowel voor de jongens, als de meisjes een groot succes (al ben ik zelf niet zo'n Bean-fan!).
    weet niet precies hoe de film heet, maar mr. Bean heeft een prijs gewonnen en gaat naar het filmfestival van Cannes en alles gaat dan uiteraard mis.

5. Denk dat dat ook echt aan je zoon zelf ligt. Kan hij zelf niets bedenken? Harry Potter kunnen ze óf helemaal geweldig vinden, of je bent juist een enorme loser als je van Harry Potter houdt.. Zo is het met veel dingen natuurlijk.. Zou de kinderen zelf om suggesties vragen :)

6. knap

knap Niet meer actief

We weten al wat we gaan doen.

We gaan courmetten dat was zijn idee en vond het ergens ook een heel leuk idee. Dus om 12.30 haal ik de kinderen van school en gaan we courmetten. Harry potter vind hij geweldig maar niet alle kinderen vinden dat geweldig. Maar denk met het courmetten dat het precies genoeg is.

Wat kipfile stokbrood patatjes of gebakken aardappelen er bij. En sausjes pannenkoeken eierpannenkoeken.

Bedankt voor de adviezen.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    gezellig! Fijne dag!

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Haha, ik had met die leeftijd een "fuif" en we keken toen
    "a nightmare on elmstreet" :D

Films zoals iceage, nieuwe madagascar zijn meestal wel favo bij de meesten denk ik..

9. knap

knap Niet meer actief

Gisteren was het feestje. Het is goed gegaan en ze hebben lekker gegeten allemaal daarna zijn ze in zijn kamer gaan spelen. Op de laptop. en filmpjes gaan kijken. Het lost van zelf allemaal op.

Het was dus een geslaagd feestje. zo leuk om met mini grote te zitten eten.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van ts dicht

Deel Deze Pagina