Wat vinden jullie? Intensief sporten tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fien01, 8 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wat een prachtige vrouw zeg!!

Rosje83 vindt dit leuk.
  2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Goede billen :D

pietje1987 vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Deze post sluit het meest aan bij mijn gevoel. Ik zeg zeker niet dat een zwangere op de bank moet gaan zitten niksen. Maar overdreven hard sporten lijkt mij ook niet heel goed.
    En zeker als je dan zo'n youtube "ster" bent dan vraag ik mij af wat de motieven daarvoor zijn.
    Ik werkte toen ik zwanger was op een kdv en was dus ook flink veel in beweging. Dan wordt ook geadviseerd om vanaf een bepaalde zwangerschapsduur een stapje langzamer te gaan. Dus zo fanatiek blijven sporten lijkt mij dan ook niet zo verstandig.

Dat betekend niet direct dat je op de bank ploft met 10 repen tony chocolonely

Fien01, Amberxx en iMoeder vinden dit leuk.
  4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Nou idd! Vind dat ze er prachtig uit ziet!

Betsy vindt dit leuk.
  5. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik ken haar niet maar ze zal vast verslaafd zijn aan sporten. En zoals iedere verslaafde daar kom je niet zomaar vanaf.

6. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Als ik het zou doen zou het ongezond zijn, mijn basisconditie is niet te vergelijken met die van haar. Maar voor haar is dit prima :) heb het vermoeden dat ze niet zoals ik er een muffin top eraan.over zal houden na de bevalling haha

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Nou he!! Doe mij daar een paar van ;) de boezem heb ik al!

Betsy vindt dit leuk.
  8. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Wat een prachtvrouw! Zelf loop ik met 13 weken nog hard en doe ik nog steeds aan krachttraining. Natuurlijk met minder gewicht, maar wel nog steeds KRACHTtraining. Sporten is juist gezond tijdens je zwangerschap, als je je maar goed inleest over wat wel en niet kan.

En heel eerlijk, de titel met ‘hard sporten’ past echt totaal niet bij wat deze vrouw doet, namelijk actief zwanger zijn en luisteren naar haar lichaam.

@Pera ik vind de opmerking over verslaafd zijn aan sporten een beetje naar hoor, mensen kunnen ook gewoon fit willen blijven en niet de hele zwangerschap doen alsof ze ziek zijn??

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  9. Betsy

Betsy Niet meer actief

je kent haar niet en toch kom je tot zo'n heerlijke weloverwogen conclusie :thumup:

Aardbeitjes en Rosje83 vinden dit leuk.
  10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wie zegt dat ze overdreven sport.... hoe lang duurt dat you tube filmpje? 10 min? Misschien zit de rest van de dag wel op haar (zeer goedgevormde) kont.

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ze zal wel het een en ander gewend zijn dat het zo lang goed blijft gaan om te blijven doen.
    En vroeger dacht men dat een zwangere vrouw een breekbaar poppetje was als het om veel bewegen ging. Daar is men nu vanaf gestapt al zie ik nog steeds veel vrouwen die zich graag als dat breekbaar poppetje opstellen. (dan heb ik over vrouwen die een normale zwangerschap hebben zonder enige complicaties)

Dingen die ongezond zijn maar vroeger als normaal werden gezien zoals roken en drinken daar wordt nu wel streng over geoordeeld. Maar als het om zoiets normaal en gezond als bewegen of blijven sporten gaat dan wordt er nog moeilijk gedaan om het toe te laten of juist het positiever ervan in te zien.

12. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    1 van haar berichten

Bijgevoegde bestanden:

Rosje83 vindt dit leuk.
  13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik dacht nu kom op een pagina van zo iemand die zoveel sport en eng dun blijft dat dr baby geen ruimte heeft om te groeien :)
    Maar deze dame is gewoon op en top zwanger! Ik vind het dus enorm meevallen. Ook is ze met 30 weken gestopt met sporten

14. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Als je een populair social media account hebt moet je daar zeer regelmatig op verschijnen. En als sporten, je uiterlijk etc daar zeer belangrijk op was kan je gewoon niet stoppen of totaal wat anders gaan doen. Je volgers zijn immers mensen met veel interesse in fitness en uiterlijk. Die willen natuurlijk geen hangend volgevreten type zien. En je sponsoren willen natuurlijk ook een slank actief persoon zien die een paar dagen na de bevalling weer aan de slag kan. Dan kan je het je niet veroorloven om maanden bezig te zijn om alles eraf te krijgen. Veel sterren zijn ook bewust bezig met weinig aankomen en direct na de bevalling weer super gezond eten en trainen. Het lichaam is hun werk en inkomen.

Verder vind ik veel van dit soort post een hoog "kijk mij eens goed bezig zijn" gehalte hebben.

15. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Amberxx maar ze is toch ook gewoon goed bezig!? En is het juist niet goed dat ze probeert zo weinig mogelijk aan te komen en haar zwangerschap zo gezond mogelijk door te komen? Ik snap nooit helemaal wat mensen hiertegen hebben, het zal bij jou niet zo zijn maar op mij komen dit soort opmerkingen juist over als jaloezie.

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Jaloerzie inderdaad

17. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

18. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Geen jaloezie hoor (altijd makkelijk om dat erin te gooien). En ik reageerde ook niet specifiek op deze dame. Maar op bekendheden in het algemeen. Er zijn er meer dan genoeg die dus wel heel bewust bezig zijn om zo dun en strak mogelijk te blijven. En na de bevalling direct weer in shape te komen. Begrijpelijk als je uiterlijk je inkomen is. Maar niet altijd gezond..

19. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Als je normaal ook zo sport kan je daar prima mee doorgaan!
    En daarbij iedereen moet lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
    Ik ben helaas niet mobiel tijdens mijn zwangerschappen en wilde dat ik nog wat kon bewegen.

Ik wordt ook een beetje moe dat mensen overal wat van moeten vinden. Ieder doet wij ze denkt dat goed is.
    Als mensen zich meer op zichzelf zouden focussen zou de wereld een betere plek zijn.
    Zo dat zijn mijn hormonen die spreken!

Rosje83 vindt dit leuk.
  20. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Ik vind deze vrouw er goed uitzien. Maar ik heb ook wel eens zwangere vrouwen gezien die nog ver in de zwangerschap zeer zware gewichten heffen. En ook amper een buik hebben. Daar zou ik zelf niet voor kiezen... Tja, als het op sporten aankomt heb ik sowieso de motivatie van een visstick :rolleyes:

Deel Deze Pagina