wat voelde je nu voor een krampen- was het hetzelfde?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Even een vraagje.....

Toen je nog niet wist dat je zwanger was en je wel die krampen had...waren die net zo als anders?
    Dus net alsof je ongi ging worden?

Of waren ze toch echt anders?

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik kreeg krampen vanaf 1 dag voor NOD en die waren vele malen heftiger dan normaal. Lag echt over de grond te rollen van de kramp, terwijl ik normaal nooit echt heftige krampen heb. Hoezo heb je heftige kramp of juist niet?

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik heb gehuild omdat ik overtuigd was dat ik weer ongesteld ging worden. Echt menstruatiekrampen....
    Toch niet... Zwanger :D:D

4. Dana

Dana Niet meer actief

het was bij mij ook precies of ik ongesteld moest worden, geen verschil qua krampen dus ;)

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    na mijn (v)mk vorige jaar geen krampen meer voor ongi..

nu sinds 2 weken wel dat krampjes, trekkerig gevoel steekjes enz.. maar denk dat het oprekken van de bm is :)

6. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voelde wel een verschil. Ongi krampen zijn veel onregelmatiger en wisselen van intensiteit. Wat ik voelde vanaf een week voor NOD was wel kramp maar dan heel constant, of het werd geleidelijk erger maar toch wel anders als ongi. Weet nog dat ik dacht dat het zomaar raak zou kunnen zijn omdat ik het zo'n vreemd gevoel vond.

7. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik ben nu sinds iets meer dan een maand gestopt met de cerazette...de bv was ik al eerder mee gestopt.

Nu hebben we sex gehad zonder bescherming...maar aangezien in niet eens een keer ongesteld ben geweest sinds de geboorte van mijn jongste...tja weet ik dus niet of ik uberhaupt een ei krijg of heb gehad.

Nu zou het zomaar kunnen natuurlijk want nu vrijdag is het 2 weken geleden dat we sex hebben gehad en ik al een tijdje gestopt was met de pil en bv...maar het kan natuurlijk net zo goed zijn dat mijn cyclus nog op gang moet komen.

Alleen heb ik sonds vorige week dat drukkende gevoel aan de linkerkant en steekjes.....gister dacht ik ongi te worden maar niks!

Nu heb ik wel vaker gedacht ongi te worden omdat ik krampen had maar toen slikte ik nog de pil en gaf ik ook nog bv...schint dat meerdere vrouwen dit hebben tijdens de minipil...

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Bij mij was het in die zin anders, dat ik een week voor nod al menstruatie achtige krampen begon te krijgen. Normaal pas rond nod. :) Ben benieuwd meis ;)

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies ik had dat ook beide keren...maar nu heb ik geen idee wat mijn cyclus is:( en dat maakt het dan iets moeilijker..

Deel Deze Pagina