wat vinden jullie? Is dit na-apen?

Discussie in 'De lounge' gestart door honeyy, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ja het is na apen, maar of dat per definitie negatief is? Nee, liever iets na apen, waarvan je weet dat er mee gespeeld wordt, dan iets perse anders willen kopen wat dan weer in de hoek beland...

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hahaha is dit serieus? Hoe oud is je vriend? :D

Na-apen! Haha.

Koop wat je dochter leuk vindt en of je dat idee hebt opgedaan door iemand anders dat doet er toch absoluut niet toe.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Gewoon lekker kopen als je dochter dat leuk vindt.
    Wat maakt het uit dat iemand anders het ook heeft... Zullen nog vele duizenden/honderen van diezelfde exemplaren bij andere gezinnen te vinden zijn dus wat boeit het..:)

4. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ik vind het geen na-apen, en zou het ook niet belangrijk vinden of het al dan niet na-apen is. Maar: vindt je dochter het juist zo leuk omdat ze er met haar vriendinnetje mee kan spelen? En hoe vaak speelt ze daar?
    Misschien is het juist leuk haar iets ánders te geven zodat ze daar met haar vriendinnetje juist bij júllie leuk mee kan spelen?

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Als ik die vriendin was zou ik het heel vervelend vinden dat jullie ineens het zelfde speelgoed kopen als mijn dochter heeft :D

nee joh, hihi. lekker kopen, weet je zeker dat ze het leuk vind!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tuurlijk is dat geen na-apen! Dat is kijken waar je kind leuk mee speelt en dat dan aanschaffen! Bovendien heeft niemand alleenrecht op bepaald speelgoed toch?

7. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Natuurlijk is dit geen na-apen!
    Wat wel al gezegd is, je hebt kans dat je dochter het dan minder leuk vindt. En misschien wel even aangeven bij je vriendin? Stel dat zij het niet leuk vindt (wat ik me niet kan voorstellen!), dan kun je nog bedenken wat je doet.

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wat een onzin, natuurlijk is dat geen na-apen! Als jouw dochter het leuk vindt waarom niet? Ik kan me niet voorstellen dat je vriendin dit een probleem vindt ;)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Nee hoor dat vind ik zeker niet naapen. Als ze het leuk vind prima toch?
    Hier ook wel eens ergens bij een vriendinnetje wat gezien en gekocht en andersom ook, prima toch!
    Lekker kopen hoor.

10. Onje

Onje Niet meer actief

Haha is dit serieus?

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee absoluut niet na-apen!
    Kopen!
    Weet je zeker dat ze het leuk vind :)

12. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Nee natuurlijk niet! En wat als het wel zo was?
    Vind na-apen sowieso een woord wat echt niet meer gebruikt mag worden na je 13e hoor ;)

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Als ze dat leuk vind gewoon kopen!

14. lol :d

15. Ik kocht juist alleen maar dingen waar ze ergens anders leuk mee speelde.

Dus ik heb heel wat nageaapt ;)
    En nog heb ik een kleine kamer waar een speelgoedbom ontploft is :$ waar heel veel dingen staan waar nooit mee word gespeeld.

16. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Nee hoor, is echt niet na-apen. Gewoon doen.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D:D:D Inderdaad!

Ik vind het trouwens ook niet na-apen, kom op zeg. Het is voor je dochtertje en als zij er leuk mee speelt gaat het toch daarom ;)

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dit dus...

Jemig, als je niks mag kopen wat een ander heeft wordt het wel heel erg opletten ;)

Vind het een beetje kinderachtig om het over na-apen te hebben. Daar heb je het op volwassen niveau toch niet meer over?

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik kan me voorstellen dat je vriend liever iets originelers koopt dan datgene wat een ander heeft.
    Snap zijn gevoel er wel bij :)

Aan de andere kant als ze het nou echt zo leuk vind.... Kun je je af ragen of bovenstaande nou echt HEEL erg is :)

En wat je ook kan doen is gewoon een ander speelhuisje uitzoeken. Eentje die NOG leuker dan die van hello kitty is.
    Je dochter vindt het dan minstens zo leuk om in te spelen en jullie hebben allebei je zin. Hetzelfde en toch net anders.

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik vind ook dat niemand anders hetzelfde mag hebben als mijn dochters....heb alleenrecht op al hun speelgoed ;) *zucht*. Waar een mens zich druk om kan maken.

Ik zou het lekker kopen als je kleine meid er fijn mee speelt.

Vond het wel een leuk, na je 13e mag je het woord na-apen niet meer gebruiken :D

Deel Deze Pagina