Naar aanleiding van het 'zeg eens hoe je heet' topic: zeg eens hoe je had geheten als je een jongetje was geweest? En had je dat een leuke naam gevonden? Ik had Jeroen geheten, wat ik best wel leuk vind, al zal ik mn kind niet zo noemen mocht ik ooit een zoontje krijgen Die naam is overigens ook nooit 'overgegaan' op m'n broertje, die heeft een mooie nieuwe naam gekregen haha! Dus, kom maar op met die namen!
Ik zou Joeri hebben geheten. En mijn broertje heeft ook een andere naam gekregen Ik vind het best een leuke naam!
Ik zou dan Matthias hebben geheten. Mijn neefje van 10 maanden heet zo. (Broer en schoonzus wisten ook helemaal niet meer dat ik zo geheten had als ik een jongen was.)
Uhm ik had nog geen jongensnaam Mijn ouders hadden ook geen meisjesnaam. Ik werd geboren, mijn vader moest mij aangeven en toen zei mijn moeder: "we noemen haar S.ylvia"
Ik weet het niet, maar m'n broer had Linda geheten. Ik dacht dat ik Mark geheten zou hebben, maar zeker weten doe ik t niet
Haha sneu he! Ik heb ook maar 1 naam. En mijn andere broers en zussen hebben 2 namen PLUS ze zijn allemaal vernoemd en ik niet Hahaha voel me nu wel echt heel zielig!
Mijn ouders weten het niet meer, echt jammer vind ik... Mijn (half)zusje had Jasper geheten als ze een jongetje was geweest en mijn (half)broertje had als meisje Merel geheten.