wat vinden jullie? is dit pos. of neg.?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door onze wens, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #1 onze wens, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    hoi Allemaal,

willen jullie even naar mijn kaartje kijken.
    heb zelf het idee dat het er positief uitziet.

vorige maand ging mijn kaartje op dag 22 en 23 naar beneden naar 36.8 daarna 37.1, 37, 36.8, 36.6, 36.3 dus aan het einde duidelijk omlaag. maar nu blijft ie dus al hoger dan vorige maand op deze dag.

heb al 1,5 week pijn in mijn rug en in mijn onderbuik. soms ook steken in mijn zij. normaal heb ik de eerste twee alleen tijdens mijn ongesteldheid en nu dus al 2 wkn eerder.

weten iemand wat vaginale jeuk kan betekenen?

28b78c Ovulation Charts

a.s maandag kan ik testen

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi,
    waarom mag je maandag testen als je ei zaterdag geweest zou zijn?
    ik denk overigens dat je ei goed eerder zou kunnen zijn geweest, bv dag 10.
    in dat geval vind ik het een kansvol kaartje, maar als je ei echt bij die dip van zaterdag is geweest, dan niet...

succes!

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Jeuk is vaak een schimmelinfectie. Als het aanhoud even langs de huisarts voor een zalfje/medicijn!

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik zeg trouwens ook dat je ei op dag 10 is geweest en zal als ik jou was eens een testje doen !!

5. ik heb normaal altijd een cyclus van 27 dagen precies.
    dus dat ff mijn ei pas op dag 16 aangeeft snap ik ook niet, normaal is dat op dag 13. maar als ik nu naar mijn kaartje kijk lijkt het inderdaad al op dag 10. dus zou mijn cyclus dan deze maand korter kunnen zijn

om nu al te testen is denk ik te vroeg omdat mijn cyclus dus echt elke maand 27 dagen is. of denken jullie dat het nu al wel duidelijk zal zijn.

ik hoop het zo.

wat betreft die vaginale jeuk, als dat inderdaad een schimmelinfectie zou zijn. weten jullie dan of een zalfje of medicijn geen kwaad kan wanneer het raak is. want dat risico wil ik natuurlijk niet lopen.

28b78c Ovulation Charts

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik zeg ook dat je ei eerder is geweest dan dag 16!
    Volgens mij zou je best een testje kunnen wagen, maar misschien nog even 2 dagen wachten. Ziet er in iedergeval hoopvol uit. Succes!!

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    mooi kaartje meis:)

ik mag maandag ook testen, we gaan gelijk op.
    x

8. goedemorgen meiden,

vandaag was mijn temp alweer 36.9.
    vorige maand kelderde mijn temperatuur na vandaag omlaag. (toen had ik de dagen er voor ook meer schommelingen gehad)

hoop dat hij nu zo blijft of misschien zelfs nog stijgt.
    hij ziet er nu nog steeds positief uit toch. of had ie al moeten stijgen??

vind het heel spannend.

groetjes

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Onze Wens,

Jouw basale temp (temp voor ei) ligt rond de 36.4.
    Dan is 36.9 een prachtige temp!

Ik blijf er bij dat je op dag 10 je ei hebt gehad.
    Die dip op dag 16 is dan een innesteling geweest!

Je hebt nu namelijk al 15 dagen een hoge temp! En dat is super goed nieuws !!

Naar mijn weten ben je al overtijd! En kan je al testen hoor !!!

Ik weet namelijk zeker dat als jij de temp op dag 16 even op bijv. 36.7 zet, dan maakt FF gelijk dag 10 jouw eisprong! Probeer maar eens :):)

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ben het helemaal eens met astridDi..
    echt een heel mooi kaartje en ik denk ook dat je eisprong op dag 10 is geweest en dag 15 een hele mooie inestellings dip.

ik zou zeggen doe een test ;)

meiden zoude jullie ook even naar mijn kaartje kunnen kijken?
    1ea8e2 Ovulation Charts

hij geeft een stippel lijn op dag 13 aan.. maar dan zou gister mijn NOD zijn en er is niets te zien.. nu had ik al een vermoede dat die later was want op dag 18 had ik opeens vruchtbaar slijm.. maar vanaf dag 20 gaat me temp stijgen..?
    vanochtend getest maar het streepje staat naar mijn id te veel naar links. zie topic "sensitest zwangerschapstest, raar streepje"

sorry dat ik dit vraag in jou topic onze wens.. hoop dat je het niet erg vind.

Liefs xx

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Onze wens, ik zou een testje doen!!! Dag 10 je eisprong en de andere dip, innesteling, zou prima kunnen!!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Marije, ik denk dag 20 eisprong, daarna gaat je temp goed omhoog

13. net een testje gedaan kon toch niet wachten, maar we twijfelen. zien we een héééél licht streepje? of toch niet, willen we het alleen heel graag zien.

als mijn temp morgen nog hoog is dan waag ik het nog een keer.
    's morgens schijnt het eigenlijk beter te zijn toch.

en als die nog twijfelachtig is dan toch maar wachten of ik van de week toch ongesteld word. wat ik niet hoop natuurlijk.

weet er iemand eigenlijk of schijnzwangerschap bij mensen voor komt? aangezien ik bij vlagen heel misselijk ben en van de week duidelijk pijn in mijn zij en onderbuik en ook heel erg veel last van mijn rug gehad. en dan niet te vergeten mijn gevoelige borsten(merkte vanavond tijdens het kroelen (oftewel toen ik opgewonden was) zelfs flinke pijnscheuten in mijn borsten)

oftewel volgens mij de symptomen

hoop dat er iemand hier antwoord op heeft

al hoop ik natuurlijk dat het echt is

duimen jullie voor me

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik zou zeker nog een testje wagen deze ochtend als je temp nog mooi hoog is.
    het beste is indd met ochtend urine dus de eerste plas die je doet als je wakker bent.

je hoort wel eens iets over schijnzwangerschap maar of het ook echt bestaat weet ik niet.
    wat er word gezegt is dat het voorkomt bij vrouwen die er te veel mee bezig zijn en zichzelf dingen aanpraten.

Wanneer een vrouw het gevoel en de symptomen heeft die lijken op een zwangerschap maar er geen vrucht in de baarmoeder aanwezig is, spreken we van een schijnzwangerschap (pseudokyesis). De vrouw is in dat geval overtijd en ze heeft enkele van de vele zwangerschapssymptomen, onder andere:

misselijkheid

overgeven

moeheid

behoefte aan extra slaap

gewichtstoename

opgeblazen gevoel

meer zin in andere soorten eten

vaker plassen

pijnlijke, grotere of gevoelige borsten of tepels

verhoogde temperatuur

verhoogde hartslag

beter ruiken/meer dingen vinden stinken

De vrouw heeft een vermoeden dat ze zwanger is, maar een zwangerschapstest toont aan dat dat niet zo is.

Een schijnzwangerschap kan worden veroorzaakt door het te bewust bezig zijn met zwanger worden. Echter, dit is niet altijd het geval wanneer iemand schijnzwanger is. Wanneer de vrouw er eenmaal van overtuigd is dat ze niet zwanger is, verdwijnen de symptomen meestal vanzelf.

dit stond op gezondheidsplein.nl

maar ik denk dat jij echt zwanger bent hoor.
    alleen al aan je temp kaartje te zien.

laat je het weten als je weer hebt getest?

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    @marijee,

Ik denk dat jouw eisprong rond dag 20-21 is geweest! FF geeft die stippellijn op dag 13 omdat daarna je tempen zo'n 0,2 graden schommelt.
    Na de eisprong moet hij ook stijgen met minimaal 0.02 graden, maar dan moet die stijging wel minimaal 3 dagen aanhouden en dat doet hij bij jou na dag 13 niet.
    Na dag 21 blijft hij wel hoog, dus daarom denk ik dan je eisprong!!!

succes

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @artrid.. dat denk ik dus indd ook.. nog 5 dagen wachten en dan is er meer duidelijk of ik ongi ga worden of niet.
    had vanochtend weer getest en nu staat er weer op de dipstik van sensitest zo streepje te veel naar links naar mijn idee dat had ik gister ochtend ook al terwijl die gister avond er niet stond.
    maar de extra gevoelige test en de kruitvat blijven negatief.
    dus ik ga gewoon van negatief uit.

17. hoi,

vanmorgen 2 uur later getempt en 36.8 dus iets lager, misschien door het later tempen, hoop hoop.
    ook opnieuw een testje gedaan maar nog steeds niets zichtbaar :(

nu maar afwachten wanneer ik ongesteld word.

denken jullie dat ik schijnzwanger kan zijn???
    ben er wel veel mee bezig maar ja wat wil je als je elke dag moet (op verzoek van de gyn) tempen en vorige maand eigenlijk moest bevallen, kan ik hierdoor gaan denken dat ik zwanger ben???

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @onze wens..

denk dat de kans klein is dat je schijnzwanger bent.
    veel bevruchtingen en inestellingen gaan mis voor de 4e week.. als een inestelling mis gaat kan je wel HCG hebben aangemaakt waardoor je lichte symptomen kan krijgen maar een posi test uitblijft en je gewoon ongi word.

ik blijf voor je duimen dat je ongi weg blijft

Deel Deze Pagina