Wat vinden jullie, is mijn kind vaak ziek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xxisoldexx, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Er gaat niet genoeg in. Als ze ziek is weigert ze echt letterlijk alles wat ik haar ook aanbied.

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Heftig hoor, arm meiske..

Mag dus in mijn handjes dichtknijpen dat mijn zoontje nog nooit ziek is geweest. *kloptaf*.

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ja echt zielig. Als ze niet ziek is gaat echt alles naar binnen. Je had haar met kerst moeten zien tijdens het gourmetten. Ze zat echt zo te genieten!!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wat zul je je machteloos voelen :(

5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dat voelen we ons ook geregeld. Veel mensen in mijn omgeving zeggen ook als ik moet afbellen of zo, is ze al weer ziek. Morgen maar weer de dokter bellen als ze nog koorts heeft. Dan dag 4.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind dat het aantal keren dat ze ziek is wel meevallen als ik het vergelijk met mijn kinderen. Maar dat ze al 3 keer opgenomen is geweest, dat vind ik erg veel. Ik heb één meerdaagse zkh-opname meegemaakt met mijn oudste en dat vond ik meer dan genoeg.

Ik kan je dus niks zinnigs zeggen, alleen zeggen dat ik met je meevoel. 't Is zo ellendig om je kind in een zkh-bed te zien liggen...

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Het is een dag of 10 goed gegaan maar helaas weer ziek. Ze begon vanochtend met 40 graden koorts, het arme meisje:(

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik vind het niet vaak in het algemeen gezien, maar wel vaak in een korte tijd en zeker de zh opnames veel.

Mijn zoontje is ook vaak ziek. In 11 maanden tijd iets van 24 keer ziek geweest. Toen 3 maanden rustig geweest en nu in 3 maanden tijd weer 7 keer. Het begon met 1 keer in de 4 a 5 weken ziek en dat werd ineens om de 2 weken.
    Op waterpokken en een griep na, is het bij hem altijd met dezelfde symptomen: braken en koorts. soms alleen braken of alleen koorts en een tijdje klaagde hij met hoofdpijn erbij.

Ik zou het zeker bespreken met de ka.

9. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn zoontje is 13 maanden en 3x echt ziek geweest.
    Twee keer buikgriep en de zesde ziekte.
    Verkouden aan de lopende band.......hij gaat ook 1x in de week naar de kinderdagopvang en komt daarbuiten ook veel in aanmerking met kleine kinderen.
    Tja, hij groeit als kool en ontwikkelt zich prima dus ik maak me er niet te druk om.
    Ben zelf als kind ook heeeeeeeel vaak ziek geweest (CARA) maar na m'n 15e vlgs mij nooit meer koorts gehad! ;)

10. knap

knap Niet meer actief

Geen opnamens hier maar mijn dochter is vorig jaar ook achter elkaar ziek geweest vaak oorontsteking minimaal een keer per maand snot ect ect gelukkig geen buik virusjes maar ze gaat ook naar het kdv en elk virus wat daar heerst daar komt zij mee thuis. Ze zat er net een week. Ze was toen 14 maanden kwam ze meteen al met de waterpokken thuis. Het ene kind heeft er meer last van dan het andere.
    Mijn zoon is pas van af zijn 2 naar de peuterspeelzaal gegaan en was toch minder ziek dan zijn zusje. De afgelopen december is ze voor het laatst ziek geweest ze woord nu bijna drie. /De periode.s van beter zijn nu wat langer aan het worden. Maar het grijpt wel vaak in je dagelijks leven elke keer een hangerig ziek kind voor hun niet leuk voor ons ook niet. Elk kuch je of zuchtje denk je van o je is het weer zo ver. Maar mag niet klagen op de oorontstekingen na dan. Buisjes en neus zijn geplaatst en weg gehaald toen ze 17 maanden was je zou zeggen dan knappen ze op nou niet dus.

Sterkte er mee.

11. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hier na twee dagen zetpillen geen verbetering. We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest en het lijkt er op dat ze een koorts stuip heeft gehad. Ze heeft zowiezo een oorontsteking. Haar koorts loopt nu op tot boven de 40. Dokter vond ook dat ze vaak ziek is evenals de kno arts van de week. Hoop dat me meissie weer snel opknapt.

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Beterschap!! Hopelijk is ze snel hersteld!

13. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dank je wel!
    Ze heeft vanmorgen wederom een koorts stuip gehad. We moeten zo weer bij de dokter komen.

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Dat lijkt mij akelig zo'n koortsstuip. Wat zei de dokter?

15. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    We zijn gister doorgestuurd naar de kinderarts. Die heeft overlegd met de neuroloog en ze moet deze week een EEG. Het zou ook epilepsie kunnen zijn. Dit heeft mijn zoontje ook. Verder totaal nog geen verbetering. Koorts blijft hoog. Donderdag 39,5 en sindsdien boven de 40.

16. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Zei de ka niks over het zoveel ziek zijn? Heeft ze geen kuur gekregen voor de oorontsteking?
    Hopelijk is het geen epilepsie. Kan koorts dan ook een aanval uitlokken?
    Beterschap!!

17. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Nee verder geen kuur of zo. Heb net wel weer gebeld en word vandaag terug gebeld. Ze begon vanmorgen met bijna 41 graden en ze heeft al bijna een dag amper of niet geplast.
    Hoge koorts kan idd een aanval uitlokken is mij verteld.

18. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Gek dat ze geen kuur heeft gekregen gezien de hoge koorts wat aan houdt. Hopelijk nu wel actie en blijft jullie een nieuwe zh opname bespaard!

19. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ja ik had ook wel een kuur verwacht. Zeker omdat 1 oortje loopt. Net weer even contact gehad met het ziekenhuis en we moeten nog steeds afwachten. Mag er toch wel van uit gaan dat het morgen wat beter gaat.

20. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Jeetje zeg geen kuur gehad?
    Ik had er een geeist

Deel Deze Pagina