dove plekken op huid en gekke prikkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Sann, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Vraqag me af of iemand enig idee heeft wat dit kan zijn. Na mn eerste zwangerschap heb ik op de zijkant van mn bovenbeen een grote gevoelloze plek op mn huid overgehouden. Waarschijnlijk is er een huidzenuw beknelt geraakt en blijvend beschadigd. Alleen in het afgelopen half jaar zijn er nog 2 bij gekomen. eentje op mn bovenarm en eentje op mn andere bovenbeen voor net boven mn knie. die op mn arm is ook gevoelloos maar daaronder is het juist wat pijnlijk. Die op mn bovenbeenvoel ik geregeld een soort van schrikdraadprikkel in. Bij lopen of als ik bijv staand of lopend nies of mn neus snuit. Vind het zoiets geks.

2. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Hoi,

Ik snap wat je bedoeld. Ik heb het ook gehad maar dat kwam door een auto ongeluk. Dus was duidelijk dat er een zenuw bekneld zat. En bij mij was het zo dat me gehele rechterkant op een gegeven moment gevoelloos werd en tintelingen had. ook dat stroomschokje had ik. Zou dus niet goed weten wat dan bij jou de oorzaak zou kunnen zijn. Als je het niet vertrouwd gewoon even naar de dokter hoor.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    klinkt idd als een zenuw.. Ik zou toch even naar de ha als ik jou was..
    better save than sorry;)

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dat heb ik op m'n rug, maar er komen er geen bij en die stroomstootjes herken ik ook niet. Zijn die laatste plekken er na je zwangerschap bij gekomen? Dat is wel vreemd. Inderdaad maar even langs je huisarts!

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Idd even naar de huisarts. Eventueel kan hij je doorverwijzen naar een neuroloog om je zenuwgeleiding door te meten.

Succes!

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hé, wat herkenbaar! Ik heb dat vanaf ongeveer 22 weken zwangerschap in m'n bovenbeen. Toen kon het volgens de vk geen kwaad en zou het na de zwangerschap weer overgaan. Helaas is dat niet het geval en heb ik er nog gewoon last van. Dinsdag moet ik terug naar de vk voor de nacontrole, ik zal dit nog wel een keertje navragen.

Deel Deze Pagina