Omdat de sfeer hier blijkbaar snel negatief is en er leden zijn die zich beter voelen dan de rest vroeg ik me af wat jullie nou leuk vinden aan dit forum?
Lekker lezen over problemen of andere dingen die soms herkenbaar zijn. Ik ben na 13 jaar wel gewend aan de grimmige sfeer
Ik heb dit topic gemeld. Volgens mij ben je er echt gewoon op uit om onrust te stoken. Doe je hier ook even je complottheorie over VIP leden uit de doeken?
Ik heb hier nog geen grimmige sfeer kunnen ontdekken. Maar misschien ben jij eropuit om lekker te rellen?
Je laat je zelf wel kennen. Overigens de 1x keer in al de tijd dat ik hier lid ben, dat ik een topic meld.
Ik heb hem ook gemeld. Doe gewoon eens even normaal. Dan zul je vanzelf zien hoe leuk het is. Je bent er gewoon op uit om te rellen. Heb je echt niks beters te doen?
Reageren ze zo omdat je een nieuw lid bent of omdat je zo ongelooflijk vreselijk irritant aan het trollen bent?
Ik heb hier al massa's geleerd. Over fv, bv, omgaan met kinderen, cultuurverschillen tussen België en Nederland, meningen over politieke topics... Waarom zit je anders op een forum, als je niet wil bijleren?