Door meteen mensen en het forum af te branden. Gezellig ben jij! Geniet dan nog maar even van het forum want ik heb zo'n vermoeden dat je hier niet heel lang bent als je zulke topics blijft openen.
Vind ik altijd zo jammer. Ook als dames meteen gemeen beginnen doen en op de vrouw gaan spelen ipv op de bal. Dat bedoelde ik net met: oefenen in debatteren. Op een forum kan je mooi leren hoe je in discussies blijft focussen op de inhoud ipv je te laten afleiden door trolls, lelijke namen etc.
Kijk eens naar je openingszin. Als je echt nieuwsgierig was had je toch gewoon alleen waarom kunnen vragen ipv allemaal insinuaties te doen?
Ja maar waarom dan meteen zo’n openingspost vol met oordelen? Dat post je toch met een reden? Echt meid (of meisje, of vrouw, of kerel, of jongen..... weet ik veel), ga lekker buiten zitten met dit mooie weer, ga een boek lezen, rondje wandelen.... Maar vervuil dit forum aub niet met deze rotzooi.
Je kan er een mooi verhaal omheen draaien maar icm met al je andere posts ben je hier duidelijk om te trollen. Dat levert vaak gewoon een ban op.