Nou ik blijf meestal ver weg van reltopics, ben er niet zo van. Ik zal niet zeggen dat ze slecht is, maar veel goeds komt hier ze niet doen. Die opmerking was lager dan laag en wat ze allemaal over VIP leden zegt (ook over jou dus) stoort mij enorm. Ja wegblijven zou het meest verstandige zijn, maar ik ben al heel lang lid van dit forum en dit gaat echt te ver. Ik ga zo wel weer weg. Ze laat haar ware kant wel zien.
Ik vind het forum geweldig omdat ik veel heb geleerd over kinderen door leden van dit forum. Je krijgt goede raad, je kan andere mensen ook helpen door raad te geven. Je leert veel over de ontwikkeling van kinderen. Hoe anderen reageren in bepaalde situaties. Maar zo te lezen interesseren serieuze antwoorden je niet echt.
Dankje voor je antwoord. Het interesseert me zeker wel alleen vinden sommigen het nodig er een ander topic van te maken. Leuk om te lezen dat er veel aan gehad hebt.
De ervaringen van andere moeders lezen, adviezen waar je wat aan hebt mbt de kinderen en hun fases. En soms is het ook gewoon tijdverdrijf en kostelijk vermaak. En dan m.n de topic's als bijv: hoe schoon is jouw huis, hoe vaak doe jij..., mijn kat is zwanger, hoor de buren s*xen & de reltopic's.
Haha kan niet van een normaal mens komen. Leuk aan dit forum vind ik de lieve dames die hier zitten. Die meedenken en meeleven en op een normale manier een discussie kunnen aangaan.