Kijk hè. Vroeger was ik ook zo. Ik vond ook dat kinderen cola moeten kunnen krijgen, dat suiker niks uitmaakt en kinderen moeten genieten van alles wat lekker is. Maar toen kreeg ik zelf een kind en heel mijn gedachtegang veranderde. Je hoort je kind te beschermen met je leven. Niet alleen beschermen tegen gevaarlijke mensen en in het verkeer maar ook tegen ziektes. Vooral tegen ziektes die zijn gekomen door het westerse dieet. Het dieet wat voor de meeste doden op aarde zorgt. Waar mensen aan gestorven zijn die je zelf waarschijnlijk hebt gekend. Diabetes type 2, verschillende soorten kankers, aderverkalking, extreme obesitas, hartaanvallen, bloedingen,... Je kan het niet 100% voorkomen maar je kan de kans wel heel fel verkleinen door de juiste voeding en door er voor te zorgen dat je kind bepaalde voeding niet te vaak krijgt. Natuurlijk mogen kinderen genieten maar ze moeten leren te genieten met mate. Zodat de ziektes door voedsel oftewel rommel eens gaan afnemen ipv toenemen. Deze gedachtegang veranderde onmiddellijk toen mijn kind geboren werd maar door dit forum heb ik ook geleerd hoe ik dit kan doen. En daar ben ik de mensen op dit forum ontzettend dankbaar voor! Dit is dan nog maar 1 punt waar ik de mensen hier dankbaar voor ben.
Ik vind het een leuk forum, heb er een paar vriendinnen aan over gehouden. En als ik meningen wil, kan ik ze krijgen haha vind de sfeer zelf wel meevallen. Je kan ook alles persoonlijk en negatief opvatten natuurlijk.. dan heb je het hier wel zwaar denk ik
Ik weet nog niet of ik dit forum leuk genoeg vindt om te blijven. In het begin ben ik ook niet echt vriendelijk onthaald. Ik had kennelijk de verkeerde naam en het verkeerde moment gekozen om lid te worden. Sommige hebben hun excuus aangeboden over de gemaakte opmerkingen maar sommige ook niet en lijken zich inderdaad superieur te voelen. Maar goed dat is een klein handje vol. Ik vind wel leuk de verschillende meningen te lezen, soms je mening aanpassen, tijdverdrijf m.n. in de nacht (ik kamp met slaapstoornissen), maar ook onderwerpen waar ik nog nooit over nagedacht heb en waar je nu dus wel over denkt.
Hier nooit problemen mee gehad toen ik pas lid werd. Verder wat ik leuk vind? Ik had heel veel behoefte aan persoonlijke ervaringen rondom mijn toen nog geplande KS - voornamelijk het herstel. En behoefte aan meer ervaringen over een voorliggende placenta. Ik heb zeker persoonlijke verhalen gekregen van een aantal dames hier , waarvoor ik ook echt dankbaar ben - want ik ben daar door minder gespannen de hele situatie ingegaan. En ook een plus waren alle tips die zij mij hebben mee gegeven Uiteraard zullen er altijd dames bij zitten waar ik het niet altijd persee mee eens ben met dingen maar die posts sla ik of over - of probeer ik op een goede manier te antwoorden , of lees ik en doe ik verder niks mee Het is geven en nemen je hoeft t echt niet altijd met iedereen eens te zijn , maar dan is het netjes houden een 2e.
Het feit dat ik in toch best wel een lange tijd op dit forum een soort van quasi sociaal leven heb opgebouwd hier. Dat je dan soms ook leuke in-jokes kan maken en een beetje kan dollen onderling is een bonus. Trollen vind ik soms ook best leuk, maar zodra ze op lage manier op de man gaan spelen haak ik af...
Vroeger las ik altijd de mijn geheim, viva enz.. in de leesmap van mijn oma. Deze is er niet meer en nu heb ik het forum.
Ik was hier ook ooit nieuw en nog steeds niet bekend onder velen, maar heb me nooit aangevallen gevoeld door wie dan ook. Het is hier juist gezellig. Ik lees vaker mee dan dat ik reageer. Vind de meeste topics interessant en je kan anderen om tips/hulp vragen als je daar behoefte aan hebt.
Naar aanleiding van de vele klachten over dit topic doe ik ‘m dicht. @Mirle Je hebt van ons een privébericht ontvangen.