Hoi allemaal, momenteel 33 wk zwanger van onze 2e dochter. Onze eerste dochter heet Mila. We hadden al een paar namen bedacht maar allemaal niet het "wauw-effect". De namen die we op ons lijstje hebben zijn: Puck, Sofie, Izzy en Pip. Hebben jullie misschien nog ideetjes? Het liefst geen hele lange namen en ook geen standaard namen. Gr Manon
Wij hebben een Mila en Romy Van jou rijtje Sofie het mooist maar hoor je zoveel. Nore (a) Lune Lize Vera Wij zijn op zoek naar een naam voor een 3de maar vind het heel moeilijk dus lees even mee! Zoeken ook geen lange namen wel makkelijk uit te spreken.
-Mex -Edi/Edie -Fré -Jazz -Gem/Djem -Dees -Zinzi/Sensi -Bliss -Danni -Kess -Philo -Janou -Ezri -Miek -Dalí -Fen -Quinn -Viv -Cleo -Ava -Eden/Edin -Lotus -Lorin -Jule -Phebe -Senne -Dané -Gigi -Gwen -Ilvi -Nicci -Soof -Solvi
Ik vind iets wat ook op een 'a' eindigt er wel mooi bij! Mila en Jada (uitspraak Djee-daah) Mila en Yara/Jara Mila en Liva Mila en Fenna Mila en Nova Mila en Jula Oh en wat ik ook mooi vind passen is Philou
Puck en Pip, beide geweldig! 😍 Ons zoontje had Pip geheten als ie een meisje was, nu heeft een vriendin haar dochtertje Pip genoemd. Vriendin van mij heet zelf Puck, anders was dat een grote kanshebber geweest. Ons aankomende dochtertje gaat Pleuni heten blijkbaar zit ik in de P namen haha.. Succes
Grappig, mijn oudste heeft dezelfde naam als de dochter van ts, de naam van mijn jongste staat hier tussen, haar 2e naam, en de naam waar we tussen twijfelde Verder stond/staat nog op mijn lijstje: Lily Nova Liva Rosa Lexi Elin Julin Jula Ava Vera Minthe Feline Jip
Hoe heet je jongste dan? Wij hebben ook een Mila en tweede meid op komst... We denken nu over Ilse, maar toch twijfel ik nog een beetje. Ik vond het wel leuk dat ik hem hiertussen zag staan, zo vaak hoor je het volgens mij niet. Wat vinden jullie van Mila en Ilse?