Lang getwijfeld maar wil dan toch mijn namen met jullie delen. Ik heb een jongensnaam en een meisjesnaam. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Meisjesnaam: Livia Jongensnaam: Mattia Er moeten nog wel tweede namen bijkomen. Onze zoon heeft een naam die je nooit hoort en mijn man heeft een Italiaanse naam en vind zelf dat de namen daar goed bijpassen.
Livia leuk als je een Italiaanse klank zoekt, Mattia zou ik eigenlijk eerder ook bij een meisje verwachten...
Meisjesnaam vind ik leuk al zou ik eerder olivia doen maar livia ook leuk! De jongensnaam vind ik niks.
Livia vind ik heel leuk, bij Mattea moest ik ook aan een meisje denken. Ons jongste zoontje heet Matteo, misschien vind je dat wat?
Wel aardig, al vind ik Olivia en Matteo leuker. Livia was de overgrootmoeder van Caligula, en niet zo'n aardige tante...
Mattia vind ik geweldig!!! Echt waar en juist voor een jongen, het is absoluut geen meisjesnaam. Livia is dan niet echt mijn smaak maar kan verder prima.
Haha reacties zijn wel zoals verwacht eigenlijk. Over Mattia heb ik dan ook nog de meeste twijfel. Vandaar dat ik het even wilde checken. Heerlijk dat je hier gewoon echt eerlijke meningen krijgt. Nog meer reacties zijn welkom hoor!!
Persoonlijk houdt ik niet van namen met 3 lettergrepen. Maar Livia en Mattia zijn leuke namen. Beetje apart maar niet té en goed te schrijven en uit te spreken. Mattia voor een jongen vind ik wel kunnen. Mijn neefje heet Judah en dat vind ik ook goed voor een jongen kunnen...
Mattia vind ik meer een meisjesnaam. Matthias of Mattheo vind ik persoonlijk leuker. Livia wel oké, niet mijn smaak, maar niets mis mee.
Mattia.. vind ik teveel 'gezocht' Klank is ook meer voor een meisje. Livia... ja ik zou er toch een O voor zetten, Olivia dus... geweldig!!!