Welke stoere naam past bij zijn broer.... Vind zelf Tieme of Jurre er wel bij passen. Maar kom ook vaak op echte hollandse namen. Dan is de combi iets minder vind ik persoonlijk. Denkend aan Mees of Cas. Wat vinden jullie....
Mijn collega heeft een Cas en Finn! Ik vind het zelf een mooie combinatie! Ook Finn en Tieme vind ik leuk! En Finn en Mees ook, haha! Aan mij heb je dus niks!
Jurre en Cas vind ik er erg leuk bij! Finn en Brent Finn en Owen Finn en Jort Finn en Boaz Finn en Mats Finn en Thijs Finn en Jens Finn en Jur Finn en Jorn Finn en Mart Finn en Ivar Finn en Mika Finn en Yannick Finn en Levi
Mees en Cas vind ik erg leuk bij Finn hoor!! Net als de genoemde Mats, Boaz en Sepp super. Tieme en Jurre vind ik eigenlijk iets minder, misschien doordat deze twee lettergrepen hebben. Finn klinkt juist zo lekker eigenwijs
oh grappig, Finn en Cas staan allebei ook op mijn lijstje! vind ze ook erg goed bij elkaar passen wij hebben verder nog: Mas, Sepp en jorn op ons lijstje, maar de meeste zijn al genoemd volgens mij. Jurre en Tieme vind ik persoonlijk ook minder bij Finn (vind Jurre wel een leuke naam, Tieme niet zo...)