Hoi meiden, We hebben echt jullie hulp nodig. Ik heb al eerder een topic geopend maar het heeft ons nog niet de naam gebracht. We hebben al heel wat boeken en heel veel sites doorgelezen maar we zien door de bomen het bos niet meer. Ik heb 1 naam die ik zelf fantastisch vindt, namelijk Libelle. Ik ben er helemaal weg van. Maar mn man vindt hem te lief. Ook Libel vindt hij nog te lief. Verder staan op ons lijstje op dit moment: Kate-Lynn Laurie Zarah Felinde We zijn dus op zoek naar een meisjesnaam. Ik wil graag een aparte naam maar het liefst wel Nederlands. Ik wil dat de naam vrolijk en positief klinkt. Zoals bij Libelle maar dus ook stoer is.... Hopelijk vraag ik niet teveel. Het mag origineel zijn, want daar hou ik erg van! Dus liever geen namen als: Emma, Sophie, Eva, Noa e.d. Alvast bedankt voor het lezen en meedenken...
Amarens Amarins Morgane Lidewij Jula Ylva Ida Yva Ayla Phaedra Clea Juno Mette Isla Merle Lilith Alev Arwen
Quint! Zo wat veel namen al gelijk! Dank je wel! Helaas zit er geen naam tussen die ik heel mooi vindt. Yva vind ik wel vrolijk klinken!
Liedjepiedje lieverd, En evt: Feline Zoé Noé Vind het best moeilijk nadenken over nl namen hahahah ff verder denken.
Elif. Noé is leuk!! Die ga ik ook zo even aan mijn man vragen!! Elletjo. De andere namen vind ik helaas niets. Sorry hoor maar ik ben zo lastig wat namen betreft. Ik wil graag iets origineels en dan ook nog makkelijk uit te spreken enzo... Daarom vind ik Libelle zo ontzettend leuk! Ik baal zo dat mijn man die niet leuk vindt.
Libelle is in België een tijdschrift en los daarvan vind ik het ook geen mooie naam... Zarah vind ik super! Felinde vind ik ook best leuk. Andere: Anthe, Arwen, Auke, Benthe, Cato, Famke, Fauve, Frauke, Geike, Jinthe, Lauren, Lente, Lieke, Loucke, Maeyken, Manoa, Manou, Marthe, Meike, Mirthe, Sterre, Xylia, Yeliz, Ymke, Zoé
Noé heet het dochtertje van mijn nicht, en het is zoooooo'n snoeppie. Vind het ook een hele leuke naam.
Laurine is zeker mooi! Van jouw rijtje vind ik Zarah ook leuk. Of... Livia Milou Lisanne Lotus Marlie Marlieke Leonie Leanne Fiona Carlien Celine Viviënne Lidewij Florine Floret(te) Suze Luciënne
Mamase. Bedankt voor je opties. Ik vind Lotus ook wel erg gaaf. Is een beetje als Libelle vind ik alleen dan stoerder! Pink. Ik vind Robijn een onwijs mooie naam maar wel te stoer! Ik denk dat manlief hem heel leuk vindt! Daanquinty. Sorry ik vind deze namen niet mooi. Bedankt voor het meedenken! Youngmom. Lente vind ik heel leuk! Maar ik ken al iemand die zo heet. Dus weet niet of ik dat wil! Bedankt voor het meedenken allemaal. Tips blijven welkom! En dan vooral namen in de style van Lotus en Libelle!
geef niet hoor..zijn ook niet mijn type namen haha maar er zal maar net de naam tussen zitten ff denken hoor hahah..misschien: River Mara Lois Bo Bibi
Ummm even denken hoor. Amarile Liselot (te) Lara Milou Rosalie Robine Eliane poeh das nog niet gemakkelijk
Komen leuke namen voorbij, heb even meegespiekt. Noe spreek je dat uit als Noeee of Noie? Ik zag gister de naam Lelie denk opper hem ook even.