Ts wou de kinderwagen uitklappen om hem te demonstreren, de kopers wouden dit niet! Eigen schuld potje zult ik nam hem dus ook echt niet terug! Vooral nie als ok zeker weet dat ik hem in goede staat ( op de leeglopende band na ) goed de deur uit gedaan heb.
Ja ik zag het inderdaad in een ander bericht staan Over het hoofd gezien Nee als ze verder eerlijk is geweest is het inderdaad jammer voor de koper. Maar dan zou ik persoonlijk toch wel geld teruggeven...gewoon om van het gedoe af te zijn. Wat is nou 40 euro dan...
Het zou mij niet om 40 euro gaan maar om het principe!! Ts heeft groot gelijk, mankement was bekent en de rest zijn ze zelf schuld. Zou wat zijn als we alles terug moeten nemen wat mensen kapot maken. Doen winkels ook niet.....
Tja... ik speel even advocaat van de duivel... ik moet even denken aan een topic van iemand hier die een doos met kleertjes had gekocht op MP en bleek bij thuiskomst de inhoud van de doos ook niet je van het te zijn. Iedereen riep hier meteen dat ze het meteen terug moest brengen en geld terug moest eisen.... en nu de schoen aan de andere voet zit heeft de tegenpartij ineens garantie tot de voordeur? hmmmz.... wat werkt het hier toch vreemd soms bij jullie...
Ik zou zeggen breng maar terug dan.. Dan verkoop ik t wel aan iemand anders.. Voor 40,- wil ik geen ellende ervan hebben, ze weten toch waar je woont, ik ben echt een mietje Ts, als je zelf schoonmaakt en een nieuw bandje er onder zet misschoen voor iets meer verkopen en geen gezeur achteraf ??
Wellicht had de adverteerder dit dan ook niet vermeld op mp, dat de kleertjes niet zo in goede staat waren, anders had diegene van ZP het vast niet gekocht. Dus dat vind ik dan heel wat anders. TS heeft duidelijk vermeld van de leeglopende band, en de kopers hadden bij het ophalen zelf even moeten controleren. Dus ik vind het voor de kopes hun eigen risico.
Ach, het zal wel aan mij liggen, maar ik zou me voor 40 euro geen drama's op de hals halen. Het zal ook vast wel meevallen met die slagen, vermoedelijk leggen ze nu op alle slakken zout omdat ze gewoon niet blij zijn met de wagen. Desnoods brengt TS 'm naar de kringloop. Maak je er toch nog iemand blij mee.
Ik snap beide partijen wel. Hun zijn ervan overtuigd dat het niet hun fout is en de mankementen er al zaten , en jij bent er van overtuigd dat het er nog niet zat. Maarja dat zouden veel verkopers zeggen dus of hun jou geloven? Ik denk het niet . Dus ik snap hun ook wel . Weet je echt 100% zeker dat de mankementen er nog niet zaten en alleen de leeglopende band ? Heeft hij niet een tijdje gestaan dat dat gebeurd kan zijn ? Als ik een miskoop doe op markplaats , doe ik er niks mee . Eigen schuld dikke bult . Tenzij de mensen hebben gelogen maar dan nog is het me eigen verantwoordelijkheid . Maar toch zou ik het geld terug geven heb ook een kleine man in huis en je weet niet wat voor zotte het zijn . Straks liggen alle ramen eruit of nog erger steken ze de boel in de brand.
Serieus? Dus "aso's" kunnen maar alles doen? Omdat we continue bang moeten zijn voor acties? Voor 40 een huis in brand steken? Ts, maak je niet zo druk. Blaffende honden bijten niet. Geef nog 1x aan dat je niet van plan bent het geld terug te geven. Hadden ze maar beter moeten kijken. Als ze aan de deur komen laat je de deur fijn dicht en bel je evt. de politie, alhoewel ik denk dat het echt niet zo'n vaart zal lopen... Het gaat ook om het principe, niet om het geld. Dat is t risico bij MP, helaas voor hun. Daarnaast zou ik de wagen persoonlijk no way terugnemen en vooral omdat jij er nu niks meer mee kunt (slag in wiel etc.). Jij bent eerlijk geweest. Klaar.
Echt hoor, zal wel loslopen. Denk noet dat ze een dagke cel wegens bedreiging o.i.d. zullen riskeren met 3 kinderen en om 40. En komen ze nog langs en schoppen ze stennis, dan bel je gewoon meteen politie (maar ik denk dat ze zo ver niet komen).
No way dat ik het terug zou nemen en het geld terug zou geven. Zo worden zulke mensen met zulke acties alleen maar beloond voor hun aso gedrag. Laat ze lekker de rambam krijgen. En 'maar' 40 euro? Ik ken mensen die er de hele week van moeten eten.
Ik zou ook echt dat ding niet terugnemen, en al helemaal geen geld teruggeven. Ten eerste is dat inderdaad het risico als je iets tweedehands koopt. Ten tweede, als hun die wagen in dat kleine autootje gepropt hebben, en de klep zo hard dicht hebben gedrukt dat er slagen in de wielen zitten, kun je haast wel verwachten, dat het frame nu ook op opdonder heeft gehad. Daar kan nu ook wel een bochel inzitten, waardoor de wagen niet goed meer werkt. Dus nee.. Ze bekijken het maar.
Wij hebben het een keer gehad met een oude bank van ons. Wij brachten de bank naar een vrouw toe met de kar. Bank was in prima staat verder. Ze heeft toen de bank samen met haar man het huis in getild. Ze belde met later dat er een deuk in de leuning zat. Bij ons thuis was dit niet zo. Tja omdat we beide niet wisten of het nu door de kar kwam of door het binnen tillen hebben we besloten om de kosten dan maar te splitten.
Ik denk dat je het even moet zien als 'maar' 40 euro voor een kinderwagen.. Niet 'maar' 40 euro om van te eten.... Zit nog al een verschil in, aangezien kinderwagens normaal stukken duurder zijn dan 40 euro.
Nee hoor, niet teruggeven. Zij hadden de gelegenheid om te testen, dat hebben zij niet gedaan. Nu weet je niet wat er in de tussentijd met de wgen is gebeurd, hoe ze ermee omgegaan zijn. Als je 'm terugneemt, heb jij dus het risico dat er door hun toedoen meer mankementen aan de wagen zitten en dat ie onverkoopbaar is geworden.