Een mooie brede rug vind ik sexy. En om op die penis selfies terug te komen. Die van mijn man is echt mooi, vind ik echt geen straf om het op een foto te zien of in real life ( in opgewonden toestand dan he haha). Selfies wisselen kan best leuk zijn Gespierd lichaam kan ik wel waarderen, niet té. Te strakke buikspieren vind ik dan weer niet zoveel aan, mag best een beetje spek op zitten.
De enige worstjes die mooi zijn, dat zijn van die besneden worstjes met flink wat aders er op Met velletje en in slappe toestand vind ik de meeste echt op n zeekoe lijken
Aders! Echt raar maar ik vind aders wel iets hebben op de onderarmen. Raar Verder het gezicht en de onderbenen. Hmm ik ben raar. Aders, onderbenen,...
Wat ik mooi vind: Een normaal mannenlichaam. Niet overdreven gespierd, mag best een pensje of haar aan zitten. Maar ik heb wel iets met dat streepje.. ik weet niet hoe dat heet (reacties nog niet gelezen), maar dat streepje naar eh.. beneden toe. Dat vind ik wel mooi! En tatoeages, behalve als het dom is. "I love Mommy"... meh.
Nou, dames, het was gezellig... Ik ga op zeekoeienjacht - ofzo Ja nu wil ik hem zien ook... Hij gaat er vast niet op lijken. Welterusten!
Haha ik hoor ook bij de onderarmenclub! Voor de rest hou ik van donkere twinkelende ogen (die heeft mijn man ook ) Tikkeltje ondeugend Ach als ik met iemand een beschuitje zou mogen eten dan ga ik toch ook wel voor het gespierde lichaam en een lekker koppie, maar wie niet Mijn snoepje van het moment (uit de film Divergent): Theo James
Leuke ogen, kleine kont en een gevulde broek aan de voorkant. Broek zeg ik, want een pielewaaier doet mij echt niet laten steigeren. Integendeel zelfs, ik moet steeds aan olifanten denken als ik dat ding zie
Pppppppfffrt! Inderdaad maar goed dat iedereen al slaapt, ook hier een spontane lachstuip! Ik mag graag naar een mooie brede torso met gespierde armen en wat goed gedoseerd borsthaar kijken, met onder de rug een paar ronde stevige kadetjes Dit alles bij voorkeur uitgevoerd in een fijn licht bruintintje met daarboven donkere pretogen en gladgeschoren wangen tot een tweedagenbaardje. Opbergen bij voorkeur in een nette spijkerbroek met mooi overhemd - en bij gelegenheden strak in t pak
Niet veel meer aan toe te voegen. Kaal ben ik ook geen liefhebber van en waar ik op afknap: tattoos. Een mooi mannenlichaam heeft geen extra versiering nodig. Als je hem dan toch mooi wil maken, hijs hem in een drie delig pak met een lekker hugo boss luchtje, overhemd van boven een beetje open, stropdas niet helemaal strak en laat hem vloeiend italiaans spreken, haha Ow en wat extra punten scoort: losse (latin) heupen op de dansvloer. Een man die mij alle hoeken van de balzaal laat zien.