Wat vinden jullie mooi aan de man?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben net wakker en lees over piemels in de vorm van zeekoeien en de gedachte aan olifanten. (Ik kan je trouwens vertellen dat ik bij geen enkele mensen-piemel aan een olifant denk hoor. In de dierentuin heb ik wel eens een olifant met vijf poten gezien. :$:$:$ Damn! Daar steken die homo sapiens exemplaren echt ehm l#llig bij af. En gelukkig maar, ik zou niet blij zijn met zo'n boomstam aan m'n kerel, haha.

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zeker te weten de ogen en uitstraling!!

Al is derest dan minder mooi, valt dat in t niet!!

Rare srlfies knap ik op af! Jak!

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Ben ook net wakker en lees hetzelfde. Om de een of andere reden nemen de topics die ik open een aparte wending. :) Mwaaahhhh, t is weekend. Voorheen hadden we dit soort praat in de kroeg, nu hoeven we de deur er niet meer voor uit. :D;)

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik ben van de mooie ogen, maar ik ben tegenwoordig ook heel erg van n mooi lijf!! Een sixpack hoeft niet perse, maar mooie armen.... Mmmm... En dan met name mooie polsen en dan vooral in actie. Zo zijn mijn man en ik momenteel heel erg aan t sporten en ik zie z'n armen veranderen. Ik kan niet wachten tot ie z'n gitaar weer pakt. Dat vind ik zó sexy!!
    Ik vind enigszins (positief) dominante mannen ook echt sexy. Sterke mannen, die er niet overdreven gespierd uit zien. Een man die mij tegen de muur vast kan zetten. Geen bullebak, maar een man die me op kan tillen en bijv tegen de muur... Nou ja... Vul maar in! ;) Someone to sweep me of my feet! Letterlijk en figuurlijk. Ik ben niet groot en word nu steeds dunner omdat ik heel erg aan t afvallen ben. Bij zulke mannen voel ik me toch meer vrouw...
    Oh en ik zeg idd ook geen nee tegen een mooi tegen n mooi gevormde piemel hoor!

5. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Ik val in eerste instantie op een gezicht. Mooie ogen, volle lippen, mooie kaaklijn, beetje gezichtsbeharing please! Mooi dik haar. Ja, daar word ik blij van. En dan vooral de uitstraling, een lief gezicht, sexy en een beetje stoer. Jongensachtig, vol dromen nog voor de toekomst.

Ook vind ik armen mooi. Onzettend mooi! Ook de onderarm, met die aders die er op lopen en een beetje beharing.
    Een mannen rug maakt me wild! Ook de schouders.

En ik weet niet waarom jullie allemaal een penis zo lelijk vinden en waarom sommige meiden zelfs het woord penis niet durven te zeggen (heb echt de raarste benamingen langs zien komen :p) maar sinds ik met mijn huidige vriend ben snap ik dat een penis mooi kan zijn. Ik ben er dol op. Misschien komt dat omdat hij de mooiste penis heeft, zou kunnen ;) want voor hem vond ik een penis vaak ook niet erg mooi ofzo, eerder functioneel, haha!

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Van een gespierde nek/bovenrug/bovenarmen , daar krijg ik acuut vlinders van .. hihi en dan vooral als hij op zijn armen leunt en ik tegen de spiern van de nek aankijk.. oeiiii

7. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    In het algemeen vindt ik mannen met donker haar, blauwe ogen en rond 1.80 helemaal het einde ;)

Mijn vriend heeft donker haar,licht bruine pretoogjes en kleiner als mij 1.65 :D
    Maar ik zou geen dag zonder hem kunnen,mijn gespierde knuffelbeer :D

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mooie armen die gitaar spelen...TE sexy. Mijn man speelt ook gitaar, echt geen straf ;).

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    #89 ladys1987, 31 mei 2014
    Laatst bewerkt: 31 mei 2014
    haha ik had t zelf geschreven kunnen hebben!

Ik vind mannen in pak sexy....dat draagt manlief ook wel dus dat is fijn:D
    Daarnaast gespierde buik, brede rug.....helaas heeft hij dat niet;)

10. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik val op brede mannen:D Dunne mannen vind ik niets aan!
    Ik vind ook dat dan niet alleen de schouders breed moeten zijn, maar dan moet hij ook wat bredere benen hebben enzo. Sommige jongens trainen alleen de schouders en hebben dan van die iele beentjes, brrr.

Een man moet ook billen hebben! En dat streepje op zn buik, rraawrr:D Natuurlijk ook een leuk gezicht met uitstraling! Gespierde onderarmen, inderdaad! heerlijk:D sixpack hoeft van mij niet.. mag wel natuurlijk haha;)...

Ik omschrijf mijn eigen vriend als ik het zo bekijk:p

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mooie ogen !
    Beetje man, dus niet heel gespierd maar wel breed gebouwd.
    En een piemel nee die hoef ik echt niet dagelijks te zien vind het zo'n mal ding :p

12. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik hou van een beetje stevige mannen, met stevige armen en benen. Niet van die stokjes. Mijn man is drummer en die heeft precies van die armen waar ik heel blij van word.

Lang en dik haar vind ik ook heel mooi en mijn man heeft prachtig haar. Helaas vorige zomer weer helemaal afgeschoren :( Wel voor een goed doel, dus het is hem vergeven. Dan laat hij heft groeien tot het 40 cm is en dan moet ik het afknippen (*HUIL*) en dan stuur hij het op naar zo'n stichting die er pruiken van maakt.

Ik hou ook van mannen die een beetje donker haar hebben, liefst bruin of zwart. Witblonde mannen vind ik maar niks.

Verder vind ik het leuk als ze gewoon zichzelf zijn en zich comfortabel voelen. Mijn man draagt altijd twee verschillende sokken. Prima, als hij dat zo wil. En hij draagt altijd wijde t-shirts. Ook goed. Liever dat dan van die gesteven overhemden.

13. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha, zijn vijfde poot :D

Ik vind die huid daar altijd wat olifanterigs hebben, in slappe toestand dan :) Misschien komt het omdat mijn vent een grote zak heeft :) Hij heeft weleens een bal laten verkleinen omdat hij zijn broeken niet meer normaal aan kon :) Zal daar wel mee te maken hebben :p

14. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Mooie sprekende ondeugende blauwe ogen bij een leuke kop met donker haar.

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Een lang vol dik bos haar, het liefst met krullen!
    Helaas begint mijn man erg kaal te worden, dus de lange volle krullen zijn ver te zoeken.

Ogen, gespierde onderarmen en natuurlijk dat streepje op zijn buik!

Maarre, penisselfies!? Asjeblief zeg, nee bedankt!

16. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Mooie, sprekende, blauwe ogen, volle lippen, sterke armen, ondeugend lachje. Humor vind ik ook ontzettend aantrekkelijk:). Hou van mijn sexy vriend;)

17. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Oh en penis-selfies daar word ik niet warm van maar als we het gezellig hebben vind ik het wel erg sexy:).

18. Lim

Lim Niet meer actief

Ik hou van stevige kuiten hahaha

19. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Om eerlijk gezegd zou ik in eerste instantie niet weten wat ik nou precies mooi vind aan een man. Ik vind vrouwen veeeeel mooier!!! En toch val ik niet op vrouwen. Ik blijf het raar vinden. ;) Waar ik op val bij een man is: niet al te iel, goede kop en een lekker lichaam. Borsthaar graag maar niet over het hele lijf dus zoals het woord zegt op de borst. ;)

20. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant

Deel Deze Pagina