Jongensnaam dilemma...

Discussie in 'Babynamen' gestart door mmuisje, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke naam vinden jullie het leukst?

1. Thijs

2. Thomas

3. Twan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ha!
    Het is heel erg maar weer beginnen we te twijfelen aan de jongensnaam die we al lang in ons hoofd hebben... eigenlijk de hele zwangerschap al niet helemaal zeker meer, man niet en ik niet.
    Blijft echt een leuke naam vind ik maar wil ik m'n kindje (als het een jongen is wel zo noemen)... dus ik ga toch nog maar een polletje doen. Wat vinden jullie het leukste, mocht het een meisje zijn dan gaat ze Suze heten, misschien scheelt dat in de keuze!

Thanks voor 't stemmen...

En zouden jullie op dit moment (10 dagen voor uitgerekende datum) nog durven switchen naar een andere naam??

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik vind het allemaal leuke namen, maar denk dat ik voor Thijs zou gaan. Vind ik ook het leukst bij Suze (in het geval van een eventuele volgende).

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik zou ook voor thijs gaan (al zal ik m zelf niet kiezen, want zo heet mijn ex, haha). Maar die vind ik wel het leukst!

en ik zou wel durven switchen denk ik... maar je kunt ook beide namen even aanhouden en afwachten wat je beter bij het kindje vindt passen? Misschien krijg je wel hét idee als je eenmaal bevallen bent? en wie weet is het een meid, hihi

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Thijs vind ik het leukst.

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Thijs!

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik ga ook voor Thijs.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

8. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    twan

9. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Vind Thomas de leukste, maar vind de andere 2 ook erg leuk. Thijs op nummer 2 en Twan op nummer 3 (vind Stan trouwens leuker dan Twan).

10. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik vind het alledrie leuke namen! Ik heb uiteindelijk gekozen voor Thomas. Wat is de naam die jullie al zo lang mooi vinden??

11. Mamase

Mamase Bekend lid

11 dec 2009
    957
    1
    16
    NULL
    NULL
    Alledrie supermooie namen! Je kan dus niet mis kiezen ;)

Twan vind ik het mooiste bij Suze passen. Net even iets specialer dan Thijs en Thomas.

Ik zou het niet gek vinden als je de keuze pas maakt als het kindje geboren is. Misschien weet je op dat moment zeker welke naam jullie het beste vinden passen.

Succes!

ps. Suze vind ik ook een heel mooie naam!!!

12. misa

misa Niet meer actief

Ik vind Thomas de leukste naam, maar vind ze allemaal wel kunnen! Ik zou zelf denk ik niet meer switchen vlak voor de tijd, maar meer omdat wij al 'eeuwen' onze naam hebben. Bij switchen zou ik bang zijn dat ik spijt zou gaan krijgen!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vind suze fantastisch ;)
    en heb gekozen voor Thijs, Twan vind ik onafgemaakt (anton, antoine) en Thomas vind ik ook wel leuk

14. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

vind thomas de leukste naam.

wij noemen onze baby (als we alleen zijn) hem al vanaf 20 weken bij zijn toekomstige naam:D
    daarom zou ik niet meer wisselen:

ben inderdaad benieuwd welke naam hebben/hadden jullie in eerste instantie, omdat je nu twijfelt

spinnekop

15. emje

emje Niet meer actief

thomas vind ik het leukst

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Ook Thijs

17. CacharelNoa

CacharelNoa Actief lid

11 jan 2010
    149
    0
    0
    Nederland
    Thomas vind ik het leukst.... Als ik nog een 3e mag krijgen en het wordt een jongentje wordt het ook Thomas ;) of gewoon kort Tom... maar ik denk Thomas....

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vind Thomas een harstikke leuke naam maar heb toch gekozen voor Thijs. Ik zou Thomas namelijk op z'n Engels uitspreken en dat vind ik ook mooier dan het Nederlandse "Tó-mas'. En Thijs heb ik gewoon altijd een hele leuke naam gevonden.

Maar Thomas of Thijs.. maakt me niet veel uit. Twan valt af.. vind ik niets.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Thomas ie leuk! Thijs vind ik ook nog wel mooi, maar Twan vind ik echt helemaal niks.

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    1. Thomas
    2. Thijs
    3. Twan

Maar ik vind ze alledrie niet leuk...

Deel Deze Pagina