Wij zijn aan het zoeken voor een Jongens en Meisjes naam. Wij hebben allebei een Hollandse naam dus willen we ook een leuke Hollandse naam voor onze kleine "Puck". Ik ben erg benieuwd wat jullie het mooiste/leukste vinden voor een Meisje Om te helpen ik heet E.efje en mijn man heet K.oen
zijn idd niet allemaal nederlandse namen, wel maar een mooi lijstje namen!' Amy en Emma zijn engels, Anouk en Milou zijn volgens mij frans. Brechje kun je eventueel ook schrijven als Bregje Maar ik heb gekozen voor Fleur! Stond ook op ons lijstje in de top 3, maar uiteindelijk kregen we een jongen
Och ja inderdaad, het is niet allemaal Nederlands, maar ik vind deze namen wel goed bij onze namen passen hahaha
Ik vind Aukje en Steffie leuke namen, maar juist omdat je zelf al een verkleinwoord als naam hebt zou ik dat niet doen. Anouk vind ik een mooie naam, die zowel bij een stoere meid als bij een lieflijk poppetje past. Daar heb ik dus op gestemd.
Fleur.... Franse naam.. als je Nederlands wilt is het Bloem... Mooie naam trouwens hoor Emma.... Prima naam, misschien een beetje ouderwets Milou... niet mijn smaak (ook Frans) Amy... Engelse naam.. niet mijn smaak en vind ik ook echt niet passen Aukje.... Erg leuke naam en heel Hollands Brechje... idem zie Aukje Steffie... Graf? Nee, dit is wat mij betreft een verbastering van Stefanie Anouk... op z'n Nederlands Anoek en leuke naam Maar waarom niet gewoon Puck?
Brechje! Lekker Nederlands en helemaal leuk. Floor ipv Fleur (vind ik niks, klinkt zo zeurderig) vind ik ook mooi. Emma scoort natuurlijk altijd goed maar is mij veel te populair.