Ik vind ze ook allemaal erg leuk, behalve Robin/Robyin. Die vind ik te gewoontjes klinken naar mijn smaak. Ik denk dat mijn favoriet wordt: Jill. Een leuke naam voor alle leeftijden, internationaal genoeg, en een frisse klank. Op 2 staat Romée; supermooi!! Isobel op 3. Vind het een leuke naam, maar in Nederland denk ik dat het door veel mensen lelijk uitgesproken gaat wordne. De echte Engelse klank in die naam vind ik gaaf, en die vind je hier minder snel (snapje wati k bedoel? ) 4 Megan. Wel leuk, maar heb geen leuke associaties met deze naam. 5. Lois: ook leuk!! MAar past iets minder bij Lauren, ik vind 2x zelfde voorletter gewoon niet zo leuk staan. 6. Robin, zie boven
Hi ja echt leuke namen ( wij gaan ook voor lauren dus we hebben zelfde smaak). Bij mij stond lois (en liz) ook lang op mn lijstje. Romee vind ik ook erg mooi ( net als aimee). robyn en megan ook heel mooi. Isobel vind ik ok niet super. Mijn favorieten zijn dan denk ik lois robyn en romee. Voor het aparte robyn of romee omdat je lois al vaak hoort.
Romée! Ik zie m tussen het rijtje staan, en zou m voor mijn eigen dochter (mocht ie er nog bij komen) ook wel leuk vinden.
Jill en Lois vind ik de leukste! Rest is niet mijn smaak...Ik zie dat jullie dochter geboren is op 9 augustus 2011, mooie datum! Onze zoon is ook op die datum geboren:-D