Hoi! De titel zegt het al, wat vinden jullie mooie jongensnamen? Meisjesnamen vinden wij echt veel makkelijker om te bedenken, maar de jongensnamen die ik leuk vind, vind mijn man weer niet leuk haha Mijn voorkeuren zijn Timo en Luca.... Liefs engeltje
Floris Milan Lucas Victor Sem Voor ik zwanger was heb ik een voornamen boek gekocht, die van voor naar achter doorgespit. Mijn man vond ook de namen die ik koos niet mooi.
Lucca? zo heet onze hond.. en in onze omgeving heten meer honden lucca... hihi, klinkt mij vreemd in de oren. Al heet ons achterbuur meisje ook lucca?! naja.. Dat telt ook voor floris.. hiihih.. zo heet de hond van een collega! Ik vind zelf: Daan, Steph, rens leuk. Quinten (of een variant hierop), Wij willen sowieso een naam die niet veel voorkomt.. Dat komen ze allemaal op quinten/ variant na.
Ik heb mijn boek voor 7 euro bij zo'n boeken voordeelshop gekocht Ja wij vinden floris juist heel mooi De man die onze vloer gelegd heeft, had een dochter die hetzelfde heet als onze hond
@ bjanc: man komt met thuis met een paar namen waaronde Quinten haha, wel een leuke naam! We hebben nu samen een top 3 samengesteld Quinten, Timo ( toch wel ) en Chris.
levi, jantje, luca, lucas, mijn man wou absoluut geen levi dit was mijn favoriet hij zei altijd ik noem me kind niet na een spijkerbroek, ik vond het echt jammer vind het nou nog steeds super die naam, maja je moet het alle 2 eens zijn met een naam dus helaas voor mij geen levi. En voor een meisje vind ik sienna en johanna uit gesproken als si enna en johanna in het engels maar wel duidelijk met die h. En mijn man vind johanna gewoon in het nederlands mooier
Levi vind ik ook wel leuk hoor! Als meisjesnamen hebben we Lieke, Sophie en Isa @ joyce: mijn man vind hem gelukkig nu ook leuk haha, alles kan veranderen dus
wij hebben ook een hele stoere jongens naam voor onze ongeboren zoon, alleen moet ik het nog geheim houden!!! nog 10 weekjes!! vin dhet zelf zo'n leuke naam dat ik het wel van de daken wil schreeuwen!! haha maar ben bang voor bekenden op dit forum... dus wie hem wil weten stuur ff prive hihi ben wel benieuwd naar reacties!!
Dex Enzo Sepp Noam Noah Jace Flynn Seth Wij hadden juist heel veel jongens namen, en geen meiden namen