Ik kan niet kiezen..

Discussie in 'Babynamen' gestart door Dancingstarnr1, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dancingstarnr1

8 feb 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    De ene dag denk ik ja..deze en de andere dag denk ik neeeee..dit wordt het!!

De twijfel gaan over:

Vajènna
    Of
    Viënna (vie-enna)

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik vind ze allebei niet leuk, Vajenna omdat het écht een enorme hypenaam is en Vienna omdat het Wenen betekent. Maar als ik zou moeten kiezen, zou ik voor Vienna gaan. Ik heb echt een gruwelhekel aan modenamen, en deze naam Vajenna vind ik sowieso niets.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Vienna vind ik veel leuker dan Vajenna.

4. Dancingstarnr1

8 feb 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vienna zonder puntjes is Wenen!
    Viënna met puntjes betekend het wijnland en dus niet Wenen!
    En Vajénna had ik al vooral Vajén op tv kwam

5. Dancingstarnr1

8 feb 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Wenen spreek je uit als vjenna en ik wil vie-jenna

6. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    En Vajènne? Ik vindt het wel een mooie naam in ieder geval! Of Vayènne. Viënna vindt ik iets minder.

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik vind vajenna, met of zonder y of met of zonder streepjes naar links of rechts, is me verder om het even, echt zo'n naam van mijn-ouders-wilden-modieus-zijn-daarom-heb-ik-een-onuitspreekbare-naam.
    Dus ik zou Viënna kiezen.

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Viënna maar liever Viënne!

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier sluit ik me bij aan!

10. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Viënne vind ik het mooist. Vajenna vindik niet mooi dus als ik moet kiezen, Viënna.

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Vajenna! Wel leuk hoor,vind ik.

12. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Vajènna wel leuk. Zelf vind ik Vajènne nog mooier. Maar dat zou je ook kunnen schrijven als Vajèn, aangezien je de laatste -ne toch niet uitspreekt.
    Viënna vind ik minder, Viënne vind ik dan mooier. Hou persoonlijk niet zo van -a op het eind.

Zelf vind ik Vajèn een erg mooie naam, maar vind het ook wel een beetje spannend om voor zo'n aparte naam te kiezen. En vind meningen van anderen, vooral in je omgeving ook wel belangrijk. Maar dit kan je niet overleggen met je omgeving, want dat is niet leuk. Maar zou het heel graag vragen wat ze ervan vinden.

Namen blijft moeilijk. En aan de reactie/meningen van mensen op een forum kan je ook niet zo heel veel, je weet namelijk nooit wat voor mensen reageren, en die kunnen wel een heel andere smaak hebben, als er mensen reageren die zelf zouden kiezen voor Emma, Sofie en Julia, vinden een naam als deze waarschijnlijk te apart en onbekend, een daardoor waarschijnlijk niet leuk/mooi. Terwijl jij waarschijnlijk niet houd van zo'n populaire naam. Dus dan heb je al niet veel aan zulke reacties.

Succes met je keuze.

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik vind Vajènna echt een vreselijke naam...:)

Mijn stem gaat dus naar Viënna. Ook al heeft die geen spectaculaire betekenis, het betekent ook niks raars/negatiefs. Wenen is een mooie stad! En ik vind de klank ook wel mooi.

Edit: En Siënna? Is dat niks?

14. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    De meiden op deze forums zien natuurlijk alle discussies ontstaan over deze naam. Maar wees eerlijk, in het dagelijkse leven zijn de mensen die momenteel geen naam zoeken zich helemaal niet bewust van dat programma en de hele topics die zich nu voordoen toch? Denk als er nu een vajèn of variant hierop geboren wordt, de meeste mensen hem voor het eerst horen.

Deel Deze Pagina