was ik weer eens Welke meisjesnaam vinden jullie mooier en waarom? Mere (uitspreken als meere) of Mirre?? Thanxx alvast allemaal!
dan vind ik van de 2 Mirre leuker Waarom? meere vind ik niet leuk klinken, zoals meer of meren beetje gek
Mirre.....niet mijn typen aam vind ik Mare een stuk mooier... Mere vind ik Merel zonder L, Meren zonder N.....eigenlijk gewoon niet helemaal kloppen....
bedankt voor jullie reacties meiden! De variaties met een a op het einde vind ik niet mooi.. hou niet van namen die eindigen op een a..... verder leuke tips gekregen!!
Mere! (ben ik de enige?) Wij hadden Merte op het lijstje staan. Mirre vind ik niet mooi. En Mare ook niet (maarehhh)
precies, bij Mare denk ik ook aan euh maarehhh.... en Mere, klinkt lief en komt volgens mij niet (veel) voor?? Mirre is voor ons al afgevallen, vriend vind het toch niet zo mooi. Dus we gaan nog even verder brainstormen!
Ik vind het allebei niet zo. Mirre is een kruid en vind ik om die reden niet zo'n leuke naam. Mere vind ik gewoon een beetje vreemd klinken. Merle daarentegen vind ik wel leuk, misschien is dat nog een optie?