Al 'n hele poos hebben wij het al over kindernamen... Maar wij komen er voor een jongetje gewoon echt niet uit!! Heeft iemand ideeën??.. voor een meisje vinden we Tess, Noa, of Jara erg mooi... Maar voor n jochie?? Enigste wat in ons op kwam was Wes maar ook nog niet DE naam... Liefst kort en krachtig... Bedankt!
Grappig de meisjesnamen die jij noemt vind ik ook allemaal heel erg mooi. Voor een jongen vind ik Luuk erg leuk. Vind jongensnamen ook moeilijker.
Hou het kort en lekker Nederlands; Sam, Bram, Jop of Yop, Sem of Semme, Stijn Succes!! Wij weten het ook nog niet mocht het een jongetje worden...
Ik ben kwa jongensnamen ook inspiratieloos wat ik alleen maar leuk vind is Ivo, Hugo of Yannick haha verder kom ik ook niet eens. Yara vind ik voor een meisje ook leuk maar dan wel met de Y
En zit hier misschien wat bij? Alex Aron / Aaron Axel Ben Boaz Bor, Borre Boyd Bryce Cas Ezra / Esra Felix Fenn, Finn, Flinn, Flynt Ferren Froy Gido / Guido Isha Jari Jarik Jaro Jaron Jelt, Jent Jesse Jillis Jim Jisse Joar Joas, Joaz Joël Jona(h) Jonan Jor, Jorre Joram, Joran Jorben Joren Jori Jorik / Jorick Jorrik / Jorrick Julan Jur, Jurre Kai Kay ('kee') Kéan Len / Lenn Lev Levi Lex Loek / Louk Lorik Luca Luuk / Luc Maran Marnik / Marnick Maro Mas Mauk Maurik / Maurick Max Maxim Mels Mick Milan Morris Nero Nino Noam Odin Odis, Otis Pip Quin, Quint, Quinten Raf / Rav Raj / Rai Remi Revi Rex Ries Rink / Rinck Ronan, Ronin Rowin Sem, Sam Sen / Senn Sepp / Seb Seppe, Sebbe, Sibbe Sil / Sill Silas Silvan, Silven Skip Sky Stach Stan, Sten Stas Stef Stian Tias, Thias Timo Tobe Toben, Tobin Tristan Troy Tycho / Ticho / Tygo / Tigo Viggo, Vigo, Vico Ward Zef / Sef / Zev / Sev
Wij krijgen een dochtertje, maar als het een zoontje was geworden hadden we hem Luuk of Tijn genoemd. Maik, Mike, Tim en Lars vind ik ook hele toffe namen.
Wij hebben als jongens naam Jaimy (ik wilde hem eigenlijk ook voor een meisje, maar dat vind mijn man niks ).
Heb hier ergens CAS gelezen vind ik ook nog wel leuk...Tis zo lastig!!!... Helaas al n nichtje die Jaimy heet hihi
Een aantal opties zijn misschien al genoemd. Succes! Cas Dain / Dayne Dyce Ian Ivan / Ivay Ive Jairo Julèn Jules Kay / Kaj Lenn Lester Luc / Luke Millson Owen Quin(ce) Quint Sem Seth Tobias Xavi Zev
Succes meid, hier precies hetzelfde. Meisjesnaam heb ik een paar mooie opties, maar voor een jongetje.. vind dat zooo lastig!!