Hallo allemaal, Mijn en ik zitten aardig op één lijn wat namen betreft. We zijn op zoek naar een naam die modern is (niet te ouderwets), een Nederlandse naam en simpel-chique.. De naam mag een beetje een hockey/tennis gehalte hebben, maar niet te erg.. stel dat ons kindje van hele andere dingen houdt, dan moet de naam niet in de weg zitten. We weten nog niet wat het wordt, maar hebben het al wel over namen. Daarom de vraag of jullie ook goede ideeën hebben? (liever geen mega lange lijsten... max 5-10 per geslacht is echt meer dan genoeg, anders raak ik de weg kwijt hihi.. Dus alleen jullie favorieten) Alvast bedankt en ik ben heel erg benieuwd of jullie DE naam voor ons hebben!
* Ella * Roos * Anne * Olivia * Isabel * Romée * Imme * Nova * Jente * Eline * Julian * Oscar * Brecht * Wessel * Xander * Jasper * Ewout * Stijn * Sebastiaan * Silvijn
Jongens: Hugo Nils Joppe Pepijn Joes Arthur Mees Jord Maurits Beau Olivier Krijn Meisjes: Merle Floor Bo Eva Claire Julia/Juul Olivia Ireen Jip Mijntje Emma Hilde Sophie/ Sophia
Wat een leuke ideeën al! Ik wordt er vrolijk van! Een aantal vallen af, doordat neefjes en nichtjes al zo heten van onze broers en zussen (maar dat konden jullie niet weten!) Sttaan zeker namen tussen die op het lijstje toegevoegd gaan worden!
Olivier Thomas Marcus David Oscar Felix Arthur Robin Ruben Tijn Tobias Simon Benjamin Nathan Olivia Roos Eva Aurora Emma Stella Ella Mare Lily Rosalie Jasmijn
Babet(te) Charlotte Elise Femke Hannah Lauren Lieke Louise Maud Merel Veerle Casper Florian Hessel Hidde Hugo Matthijs Melvin Stijn Tobias
Ik ben echt super blij met jullie suggesties! Van die websites met honderden namen wordt ik echt niet goed. Maar dit zijn mooie lijstjes!
Joanne Lauren Anne Marleen Marlot Lotte Femke Celine Stijn Maarten Thijs Matthijs Jorben Niels Thomas Ivar Maurice Bastiaan
Jullie zijn echt toppers! Heel veel ideeën vallen goed, een aantal namen minder maar die brengen ons wel weer op andere namen. Zowel voor een jongen als voor een meisje zijn ook onze - tot nu toe - favoriete namen genoemd die we al in ons hoofd hadden!! Dat vind ik echt heel bijzonder!
Madelief Philine Amélie Cato Fleur Julijn Madelon Julot Vera Axel Merlijn Maxim Elias Tobian Vigo Emiel Jonas Timon Jules
Charlotte Fleur willemijn Ellemiek Jacomien frederique jasmijn wouter koen thijs bart olaf Jochem bastiaaan jurgen christian bram
Ik kwam laatst de naam Juulot tegen... Het is vrij hip, nieuw maar niet vreemd en klinkt best wel chic...