hai dames, hoe krijg je lang niet gedragen zilver weer mooi? Ik dacht zelf ooit eens gehoord te hebben dat het van in cola leggen weer mooi wordt, maar moet eerlijk zeggen dat t er de vorige keer niet weer glanzend van werd. Het is nu erg dof en bruinig van t niet dragen en t is te fragiel ( kleine bedeltjes etc) om met zilverpoets aan de gang te gaan ( buiten t feit dat ik daar geen sjor in heb) Wie heeft de briljante huis tuin en keuken tip?
Tandpasta Klinkt misschien gek, maar heb daar al een paar zilveren ringetjes echt prachtig mee geregen
bedankt voor alle tips idd. Steradent heb ik toevallig nog in huis. Kreeg ik van mn zus..geloof dat t ook een wondermiddel met de witte was is of zo??? Steradent wordt t ingezet..lukt t niet gaan we andere tips proberen.
steradent is ook ideaal om aanslag uit een thermosfles te verwijderen, daarvoor gebruikte m'n moeder het altijd
Een scheut soda in warm water oplossen, een stuk aluminiumfolie geheel onderdompelen, zilver erop laten liggen en dan bruist de aanslag eraf. werkt ook met koper.