Ik eet ook elstar appels (lekker koud uit de koelkast), neig ook naar dropjes (zoute) en neem er heel af en toe een paar, chocola vind ik nog steeds lekker, melk, perenijsjes, yoghurt met banaan en limo.. als het maar frissig en zoetig is. Niet echt zin in vette dingen (tot nu toe tenminste)
Tot nu toe heb ik iedere zwangerschap gigatrek in ouderwetse hollandse pot (aardappel, groenten en vegagevalletjes) ... dat kan ik dus ook echt iedere avond eten. Pasta en rijst ben ik normaal gek op. Pasta gaat wel, rijst krijg ik niet meer weg (was bij M en T niet zo trouwens). Friszure dingen vind ik ook lekker: fruit, maar ook brood met kaas, tomaat, augurk etc. Bij M had ik enorme trek in chemische snoepjes (winegum achtige dingen), bij T in chocomoes (bijna iedere avond een halve bak ), nu valt dat wel mee. Heb eerder geen trek meer in lekkers na het eten (behalve dan zout pistachenootjes). Ik heb eerder 's ochtends echt geen trek, maar dat is voor mij een teken dat ik juist moet eten. Doe ik dat niet dan is het overgeven geblazen. Ik dwing mezelf dan dus om een boterham te eten, meestal met vegetarische boterhamworst/filet americain. Een paar uur later krijg ik zeker weten enorme trek in brood met ei, tomaat, sambal en mayo
Bij mij is t nog maar heel vers! Maar heb alleenmaar zin in frisse 'dingen' Komkommer, tomaat, fruit! Ohja en kaas! Haha... en melk
Ohw echt..? Dus je mag zo af en toe wel cola drinken..? Soms heb ik indd van die lichte vlagen van misselijkheid..
Dacht ik ook maar then again, je mag ook ong 3 kopjes koffie... Dus mag je vast ook een paar glazen cola! Volgens mij ben jij degene die gister oude kaas had gekocht!!?
big macs..... kan er geen genoeg van krijgen! t is maar goed dat ik er een eindje voor moet rijden anders was ik er niet weg te slaan hahahaha xxx
Witbroodje met Nutella in de eerste minuten dat ik wakker ben! En dat voor iemand die in haar hele 24 jaar nog nooit heeft ontbeten... Nadeel: het begon met 1 en nu heb ik aan 3 al bijna te weinig. Verder: Twister fries van de burger king (hubby haalt ze een paar keer per week) Heel veel fruit (zo'n vier stukken per dag) Spaghetti (eigen recept) Chocola an sich
Kant en klare lasagna van de Jumbo, als ik niet zwanger ben vind ik die chemische smaak vreselijk en nu heeeerlijk! Haha En versgeperste sinaasappelsap hmmm.
ik ga vanavond zelfgemaakte tomatensoep van oma eten, ben benieuwd of het mij zal smaken. Kaas was ik tot vorige week helemaal gek op. Vooral de cheesestrings Ik at er zo 8 op een dag. Nu sinds een week moet ik er niet meer aan denken!