Tresor ontbijtgranen met chocoladevullig! Hemels!! Ice tea met prik, fruit maar vooral sinaasappels en cola vind ik heeeerlijk
Ik ben pas 6 weken zwanger en ik heb elke dag super zin in de Mac donalds!! Vooral de mac flurry's kan ik niet weerstaan! Ik probeer het niet teveel te eten omdat het zo ongezond is..Maar soms ben ik niet houden! Xxx
Ik was een tijdje helemaal zot op watermeloen, maar dat is nu een heel stuk minder. Verder vind ik sinaasappelsap nog steeds heerlijk en heb ik een pannenkoeken en stroopwafels obsessie gekregen Oh en croissants met kruidenroomkaas en sla, zooo lekker!
Haha echt grappig om alles te lezen. Eerste weken heel ziek geweest, dus letterlijk geleefd op crackers en vanille vla. Toen kwamen de rolmopsen en salami. Nu in de 16e week beland en verzot op salmiak knotsen en speculaas en sinasappels, liefst alle 3 achter elkaar aan. Kwa drinken Ice tea lemon met prik, en gewoon simpele ranja.
Ik ben op het moment verslaafd aan snoep. Van die smurfen en aardbeien enz. Oh ja en van snoepdrop dingen en smilies.
Niet altijd Ik probeerde het ook in mijn eerste 3 maanden (ubermisselijk) en ik kotste het er weer uit.. Nou geloof me das pas vies
Hahaha ik lig helemaal dubbel met wat mensen eten!! Hier nog een hoor met cravings!! In het begin wilde ik heel veel zout, chips, friet, kaas en CHEESEBURGERS (zonder saus met extra kaas) Toen in het midden van mijn zwangerschap was het zoet en yoghurt. Melk ook heerlijk, ijs en ijskoud uit de koelkast. Nu vind ik alles lekker maar nu ik het zo over die Cheeseburger heb, Yam. Dat wordt mijn lunch vandaag Maar ik heb nu ook weer zin in zoute dingen, friet, heerlijk maar ook gewoon boterhammen kaas met roomboter, dat dan weer wel. En wat ik helemaal niet luste was verse jus d'orange. Nu bestel ik overal verse jus!! En iedere dag eet ik een boterham met nutella, liefst ook nog met roomboter erop. Dat mag over 6 weken echt niet meer
Nou de misselijk has really kicked in right now! Ik hou bijna niets meer binnen, zelfs water niet. Morgen afspraak @ gyn....! Maar de hunkering naar eten is er niet minder om zou de hele dag wel kunnen eten enige wat zonde is is dat ik alles er dus uitgooi. Sushi mag wel, want de gyn vertelde dat dat weer is aangepast dat rauwe vis gedeelte. Dat mag dus weer. HEERLIJK! En verder patatjes vooral met mayo pinda! en chips, koek, en het waterijs, die limlicks van de limo afdeling en die dubbele ijslollies hoe simpeler hoe beter! Ohja DANOOONTJES (zijn eigenlijk voor zoon lief maar ik eet ze lekker )
ik werk tegenover de Mac en rook om 10u deze ochtend al frieten. Mmm, ik kreeg er zoooo'n zin in! Tijdens het eten maken vanavond heb ik nog snel even een tonijnsalade gemaakt voor op brood. Ik doe daar mayo, sjalot, zilverui en augurk in. Ook een paar augurken gegeten terwijl ik bezig was mmmm lekkerrr
Fruit! Opeens eet ik elke dag wel fruit, terwijl ik het normaal regelmatig vergat... Ik vind het ook heel lekker, appels, bananen, jumm!
Ik zou wel blijven oppassen met rauwe vis. De vis zelf is niet gevaarlijk, maar vaak is het verpakt geweest en dan kunnen die bacterieën lekker groeien. Gebakken vis is beter, of écht vers!
festini peren ijsjes kan er doos van op. Eigenlijk ijs in zijn algemeenheid. En chocolade. Wat ik erg waardeer is sinaasappellimonade en frambozenlimonade.
Ik heb vooral trek in de franse frietjes van de MAC, jammie.... Maar ook chippies gaan er goed in. Volgende week weer op de weegschaal bij de vk, en ga deze week maar even extra gezond eten