Wat vinden jullie nou echt lekker deze zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rjdn12, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammamia01

Mammamia01 Actief lid

20 sep 2011
    104
    0
    0
    administratief medewerkster
    Den Ham
    Ik krijg spontaan trek in alles wat ik zie hoor of lees :)

2. Troel

Troel Niet meer actief

ik ook! in cheeseburgers!!

3. MichelleB

MichelleB Lid

15 sep 2011
    13
    0
    0
    Ik was helemaal gek op spinazie, kon ik elke dag wel eten! En thee vond ik ineens helemaal niet lekker meer. Nu ik bevallen ben lust ik alles weer :)

Groetjes Michelle

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik ben helemaal verslaafd aan de waspeentjes...op mijn werk vinden ze het niet zo leuk want het maakt zo'n herrie hahahaha
    Omdat teveel vitamine A niet goed is, wissel ik de waspeentjes af met komkommer en cherrytomaatjes (veeeel minder lekker maar goed :D)

Ook liters jus d' orange drink ik leeg..ik mix de jus ook vaak met spa rood...dan komt het vruchtvlees boven drijven heerlijk...(nu ik het zo typ klinkt het echt vies hahaha maar ja ik geniet ervan)

En pindasaus...als het even kan eet ik het overal bij..super lekker...ze hebben nu van die 1 persoonspotjes bij ons van wijko nou echt heerlijk!!

Oh en de chocomelk warm uit de automaat op mn werk...mmmmm....voor mijn zwangerschap vond ik zoiets wagelijk en dronk ik dat echt nooit, nu lijkt het de ontdekking van de eeuw hahahaha

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met rare en gekke eetgewoontes...ik eet het gelukkig niet allemaal door elkaar maar na elkaar...tja ik zie geen probleem hahahaha

Eet ze!!

Liefs

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Wat ik nu erg lekker vind is vers gemaakte tomatensoep.
    Ik hou verder ook weinig binnen dus nu staat er ook weer een bouillon te trekken voor de soep :) en tja de Mac is ook wel erg in trek

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Melk!

Ik drink al wekenlang eigenlijk iedere dag wel (bijna) een literpak melk :)
    Moet wel heel koud zijn en halfvol :p

Verder niks bijzonders eigenlijk...

7. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Hmmmm, melk, ook nog steeds een topper hier. En appelmoes! Een koud glas water en een beetje aardbeien karvan cevitam... hmmm!

Ik kreeg vanochtend ineens zo'n trek in een boterham met boter en belegd met dunne plakjes kosterworst, dat heb ik dus ook maar gehaald. Heerlijk!!

8. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Ik zit nu aan de Pasta Salade met tonijn en kappertjes en olijfjes en pesto en tomaatjes! YUM! en een glas oplos limo!

Zo en als toetje een lekker waterijsje! :p

9. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Pff, nu heb ik honger... en zit op mn werk. Heb hier alleen nog een paar boterhammen liggen, en pindakaas + appelstroop. Laat ik daar nou net geen zin in hebben. Ik wil cheeseburgers, of tonijnsalade!

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Bij mij begint de drang naar lekkere dingen nu al toe te nemen. En hetgene wat ik nu opeens echt lekker vind is: kaas, melk, komkommer, tumtum, appelsientje

11. Farfallina

20 dec 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    Inspirerende tips! Was tijdens de zwangerschap van ons zoontje nooit misselijk (had toen steeds zo'n trek in wit broodje met kroket), maar nu voel ik me de hele dag door niet zo lekker. Hoef niet over te geven gelukkig, maar echt fit ben ik niet. Heb helemaal geen zin in vlees, vooral in flauwe wokschotels en de geur van knoflook kan ik ook niet verdragen. Ontbijt (toast met boter en frambozenjam en/of hagelslag) en lunch gaan er wel goed in, maar 's avonds heb ik minder trek. Het liefst zou ik dan gewoon ijs eten of een heerlijke pizza!

Ben blij met alle suggesties, melk is wel een goede denk ik! Thanks, ladies!

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Voorheen lustte ik geen oude kaas en pizza, nu vind ik dat heerlijk!

Verder ga ik me te buiten aan druiven, aardbeienkwark, taai-taai, en drop!
    Alleen het laatste mag ik niet meer vanwege mijn bloeddruk, zo jammer!
    Oh en ik drink echt liters melk weg, heerlijk!

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    kalfskroketten!!!!!!!

en lekker chocola op zn tijd. verder valt het wel mee nog het snaaien!

Deel Deze Pagina