Ik was helemaal gek op spinazie, kon ik elke dag wel eten! En thee vond ik ineens helemaal niet lekker meer. Nu ik bevallen ben lust ik alles weer Groetjes Michelle
Ik ben helemaal verslaafd aan de waspeentjes...op mijn werk vinden ze het niet zo leuk want het maakt zo'n herrie hahahaha Omdat teveel vitamine A niet goed is, wissel ik de waspeentjes af met komkommer en cherrytomaatjes (veeeel minder lekker maar goed ) Ook liters jus d' orange drink ik leeg..ik mix de jus ook vaak met spa rood...dan komt het vruchtvlees boven drijven heerlijk...(nu ik het zo typ klinkt het echt vies hahaha maar ja ik geniet ervan) En pindasaus...als het even kan eet ik het overal bij..super lekker...ze hebben nu van die 1 persoonspotjes bij ons van wijko nou echt heerlijk!! Oh en de chocomelk warm uit de automaat op mn werk...mmmmm....voor mijn zwangerschap vond ik zoiets wagelijk en dronk ik dat echt nooit, nu lijkt het de ontdekking van de eeuw hahahaha Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met rare en gekke eetgewoontes...ik eet het gelukkig niet allemaal door elkaar maar na elkaar...tja ik zie geen probleem hahahaha Eet ze!! Liefs
Wat ik nu erg lekker vind is vers gemaakte tomatensoep. Ik hou verder ook weinig binnen dus nu staat er ook weer een bouillon te trekken voor de soep en tja de Mac is ook wel erg in trek
Melk! Ik drink al wekenlang eigenlijk iedere dag wel (bijna) een literpak melk Moet wel heel koud zijn en halfvol Verder niks bijzonders eigenlijk...
Hmmmm, melk, ook nog steeds een topper hier. En appelmoes! Een koud glas water en een beetje aardbeien karvan cevitam... hmmm! Ik kreeg vanochtend ineens zo'n trek in een boterham met boter en belegd met dunne plakjes kosterworst, dat heb ik dus ook maar gehaald. Heerlijk!!
Ik zit nu aan de Pasta Salade met tonijn en kappertjes en olijfjes en pesto en tomaatjes! YUM! en een glas oplos limo! Zo en als toetje een lekker waterijsje!
Pff, nu heb ik honger... en zit op mn werk. Heb hier alleen nog een paar boterhammen liggen, en pindakaas + appelstroop. Laat ik daar nou net geen zin in hebben. Ik wil cheeseburgers, of tonijnsalade!
Bij mij begint de drang naar lekkere dingen nu al toe te nemen. En hetgene wat ik nu opeens echt lekker vind is: kaas, melk, komkommer, tumtum, appelsientje
Inspirerende tips! Was tijdens de zwangerschap van ons zoontje nooit misselijk (had toen steeds zo'n trek in wit broodje met kroket), maar nu voel ik me de hele dag door niet zo lekker. Hoef niet over te geven gelukkig, maar echt fit ben ik niet. Heb helemaal geen zin in vlees, vooral in flauwe wokschotels en de geur van knoflook kan ik ook niet verdragen. Ontbijt (toast met boter en frambozenjam en/of hagelslag) en lunch gaan er wel goed in, maar 's avonds heb ik minder trek. Het liefst zou ik dan gewoon ijs eten of een heerlijke pizza! Ben blij met alle suggesties, melk is wel een goede denk ik! Thanks, ladies!
Voorheen lustte ik geen oude kaas en pizza, nu vind ik dat heerlijk! Verder ga ik me te buiten aan druiven, aardbeienkwark, taai-taai, en drop! Alleen het laatste mag ik niet meer vanwege mijn bloeddruk, zo jammer! Oh en ik drink echt liters melk weg, heerlijk!