wat vinden jullie nou echt raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mag trouwens hopen dat de chaufeur zijn nummerbord heeft genoteerd

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik vind het raar dat mensen denken dat ik als tb-moeder ''lekker vrij'' ben en het rustig heb en dat mijn man het zo zwaar heeft want die werkt..grrrr

ik vind het raar dat mensen lopen te zeuren over mijn gevoelens voor mijn dieren en de hoeveelheid dieren ed'

ik vind het raar dat sommige dingen zo belachelijk duur zijn

ik vind het raar dat het zo ontzettend lang duurd voor wij een andere woning krijgen, de wachtlijsten ed.

ik vind het raar dat mensen mij raar vinden:p

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik vind het raar dat er door bepaalde collega's elke maandag en donderdag heel sarcastisch wordt gezegd: "ooohhhh bofkont.. jij bent lekker vrij morgen.. en wij maar werken zeg... nou jij hebt het toch maar getroffen".

euhhhh ik ben dan niet vrij hoor, ik werk die dagen gewoon niet en krijg dus ook niet betaald op die dagen stelletje *&^^%$%$#%$... :x

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even reageren op sommige dingen...

Wat ik me dan afvraag, alle mensen die zitten met papa's en mama's (en schoonpapa's en mama's) die raar zijn en rare dingen doen.. hebben jullie ze daar wel eens mee geconfronteerd? *nieuwsgierig*;)

Over de man voor de bus, hij kan ook een hekel hebben gehad aan de buschauffeur? :D

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Wat ik raar vind is dat mijn ex-vriend een rechtzaak tegen mij is begonnen maar mij wel belt als hij vragen heeft over hoe en wat hij moet koken. En wat ik dan nog raarder vind is dat ik hem dan gewoon te woord sta...

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    #86 vosje2000, 16 nov 2009
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
    Aaaah! zie je wel! Ik ben niet de enige die dit heeft waargenomen :D

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

whahahha ik vind t juist heerlijk om maandag avond te zeggen morgen heeeeerlijk dagje vrij en woensdag middag zeg ik prettig weekend allemaaaaaaal:D:D
    geweldigggggggggggggggggggggg:)

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Mee eens.

En ik vind het vreemd dat mensen die wat misdaan hebben extra's krijgen wegens goed gedrag (jeugd die zich misdraagd bvb en nu even niemand berooft. Of mensen in de gevangenis die een eigen kamer hebben met tv, computer en weet ik t wat allemaal) Terwijl bvb ouderen in een verzorgingstehuis op n houtje moeten bijten en blij mogen zijn als ze eens buiten komen en geen privacy hebben omdat ze met 2 a 4 man op n kamertje slapen.

En vind het raar dat mensen mensen die zich van het leven beroven of hun leven en dat van hun kinderen de soep in laten lopen omdat ze depressief zijn, raar vinden en veroordelen. Maar zelf verder geen poot uit steken om mensen die in zo'n zelfde schuitje zitten maar nog niet helemaal ontspoort zijn te helpen/ bij te staan.

Vind het raar dat mensen zoveel spullen gewoon weg mieteren ipv anderen er blij mee maken.

Vind het raar dat er zo ontiegelijk veel streek krantjes zijn hier waar altijd stuk voor stuk het zelfde in staat tot op de reclame aan toe!

Vind het nog steeds raar dat toen ik in de bijstand zat en moest werken ik geen huis naast mn moeder kon krijgen (Die leeg stond!) zodat ik mn moeder kon laten oppassen en zelf kon gaan werken.

Vind het raar dat mn zoon altijd taxi vervoer heeft gekregen naar speciale scholen en nu hij naar het VO moet hij zelf maar moet uitzoeken hoe hij er komt.

Vind het raar dat de OV chipkaart ingevoert is terwijl bij langena niet alle verkoop punten er al zijn en diegene die er zijn nog niet alle producten verkopen.

En vind het raar dat ik nu nog steeds honger heb ondanks dat ik al gegeten en gedronken en alles heb.....dus ga nog even wat pakken ;)

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind het juist raar dat mensen geloven dat Wilders De oplosser is van alle problemen.

En vind het ook raar dat Wilders nooit in gesprek of debat wil gaan wanneer hij daarvoor wordt uitgenodigd.

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Keer foto's maken en aan elkaar laten zien. Kijken of het niet gewoon altijd dezelfde man met hoed is!

DAT zou pas raar zijn!

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Het is pas echt RAAR als die hoed dan geen hoed blijkt maar een mijter! :D :D :D

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vind het raar dat mijn opa en oma nog nooit bij mijn zoontje zijn wezen kijken, en dat ik hen op moest bellen toen ik weer thuis was na de keizersnede terwijl zij mij nog niet eens gebeld hadden om me te feliciteren oid!

Ik vind het raar dat mijn schoonmoeder alleen maar oog heeft voor haar andere kleinkind en mijn kinderen links laat liggen.

Ik vind het raar dat mensen honger hebben naar bloed (zag ik gisteren bij Fobiac).

Ik vind het raar dat ik last heb van winterdepressies!
    Ik vind mezelf sowieso raar!!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vond het heel raar, toen ik een keertje in de duinen fietste, ik daar een man tegen kwam die achteruit trapte ipv vooruit, maar wel vooruit ging ipv achteruit :( ;)

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik vind het raar dat mijn baas verwacht dat ik op mijn vrije dag terug kom maar er niet voor betaald krijg (doe ik dus ook niet)

Ik vind het raar dat sinds Milan geboren is mijn vader nog niet 1 keer gebeld heeft

Ik vind het raar dat het hier binnen 21 graden is maar ik het nog steeds koud heb

Ik vind het raar dat de koningin (ja de echt ja) vandaag op mijn werk komt en ik nog steeds geen zin heb om er heen te gaan

Ik vind het raar dat mijn ouders een jaar geleden hun 26jarige huwelijk hebben gevierd, op huwelijksreis geweest zijn. En dat ze nu gescheiden zijn en mijn vader alweer samenwoont met een andere vrouw (die hij notabene uit Mexico heeft gehaald)

Ik vind het raar dat mijn zusje al 4 jaar met een Marokkaan getrouwd is die nu nog steeds in Marokko woont en die ze dus nooit ziet.

Phoe... kan zo wel even doorgaan

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

#95 Shaylen, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2009
    ik vind het raar dat mijn kat is doorgedraait sinds de geboorte van mijn dochtertje, weggelopen en nooit weer gezien, ook niet in de buurt............ :(

16. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    mijn moeder heeft 10 kleinkinderen.
    de oudste is helaas overleden,en die van mijn broertje ziet ze niet.

dus zijn het er nog 8 die ze wel ziet.
    met de verjaardagen zou ze €25 aan de kleinkinderen spenderen.
    dit heeft ze iid bij mijn nichtje(dochtertje van mijn zus)wel gedaan.

maar bij dévana(mijn dochtertje)heeft ze dus een pop gekocht,die dus echt geen €25 was.

mijn zoontje die 7 okt jarig was heeft ze een auto en een sleuterhanger gekocht,ook geen €25 bij elkaar.

mijn zus kreeg €50 voor haar verjaardag.
    ben wel benieuwd wat ik ga krijgen van haar,aangezien ik dus ook geld vraag voor mijn verjaardag.

het gaat me niet om het geld.
    maar dan moet je niet zeggen.
    de kleinkinderen krijgen ieders €25 en de kinderen krijge €50 van mij.

ook vind ik het raar,dat mijn moeder niet ff 10 min door kan lopen,om bij mij op visite te komen,maar ze kan wel 2 maal per week bij mijn zus langs gaan,die dus 10 min bij mij vandaan woont.

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    hahahaha!

Weet je wat ook raar is?
    Hier in de buurt rijdt een oudere man op een scootmobiel en hij heeft een piratenvlag erachter wapperen ;)

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Das niet raar, das TOF! In zijn waggie! Wegpiraat, whahahahahaha!

19. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahahah!!! :D

20. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ikwerk op een kinderdagverblijf dat tot 18.30 open is, maar moet zeggen dat ik het om 18.00 wel heb gehad hoor.. best zwaar zo'n lange dag! (we hebben diensten van 7.00 tot 17.00 of van 8.30 tot 18.30)

Deel Deze Pagina