Ik vind een paar van Gerard Joling erg leuk. Die nieuwe met Jandino, maak me gek en als ik met je vrij.
Everything I do - Bryan Adams She goes nana - The Radios Stop loving you - Toto Nine million bicycles - Katie Melua Zelfs je naam is mooi - Henk Westbroek
Staan al heel veel mooie hier tussen maar deze vind ik ook heel mooi The Script - If you could see me now
Pink - true love Alain Clark - Back in my world Whitney Houston - greatest love of all Will i am en Eva Simons - this is love Rihanna - we found love Lady gaga - you and I
het lied dat mijn openingsdans was,een vrij onbekend nummer van bryan adams dat je op youtube vindt:i'll always be right there
usher met "you've got it bad" ook the radio's met sos to an angel maar is eigenlijk geen liefdeslied maar een afscheidslied van robert mosuse die toen al een tijd wist dat zijn hersentumor niet meer zou genezen,dat maakt het een extra mooi en intens nummer vind ik. hello van lionel richie
talking to the moon was op de begrafenis van mijn goede vriendin blij dat je het vernoemt,mijn hart maakt een sprongetje van de warme herinneringen aan haar
Misschien wat ongewoon, maar voor ons is dat Never tear us apart van INXS INXS - Never Tear Us Apart - YouTube
Ooooh! Die was ik een beetje 'vergeten'. Prachtig nummer! Sowieso veel mooie liedjes gezien hier. Brengt me op ideeën.
kane....zwijmel...dinand... inxs vind ik niet ongewoon maar super!wij horen hen ook heel graag,en pink floyd ook
The red jumpsuit apparatus - Your guardian angel The Used - Smother me Die hadden we o.a. tijdens onze trouwceremonie.
Islands in the stream Sexual healing Vlinders (Nick en Simon) Zijn de keuze's van manlief hier toen ik het hem vroeg.