Happy valentine!

Discussie in 'De lounge' gestart door Carla1980, 14 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Happy valentine allemaal!

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

Happy valentijn...

3. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
  4. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    voor iedereen een liefdevolle en fijne valentijn..... hier hebben we net gesmuld van een heelrijk valentijns champgne ontbijtje...
    Heb van vriendje een pandorabedel en chocolaatjes gehad... lief he...

Hoop dat jullie een net zo fijne valentijn hebben...

Veel liefde

Bianca

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

HAPPY VALENTINE....ik heb van mijn meisje een heel groot rood hart gekregen met een voetafdrukje erin! hebben ze gemaakt op het kdv..
    Ze heeft vanmorgen samen met mij in ons bed de fles gekregen samen geknuffelt.. de papa is nu werken dus ben benieuwdt wat voor verassingen er nog komen hahahaahha

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    heppy valentine

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Fijne Valentijn iedereen!

Heb deze ochtend al een lief kusje gehad! :)

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn man en ik doen er niet aan (al heb ik wel ineens out of the blue een dood chocolaatjes gekregen van de week....).
    Mijn oudste zoon (bijna 11) heeft het vorig jaar aan gedurft om zijn liefde een kaart te geven op school (had nog gezegd duw t in de bus bij haar...woont 2 straten verderop) En is daar rijkelijk voor gepest door klas genootjes :( Dus die durfde dit jaar niets.
    Mijn jongste zoon (9 jaar) heeft helemaal van zijn eigen geld een hele lieve mooie kaart uitgezocht voor zijn liefde en deze ging hij vandaag op school geven...ik had nog voor gesteld hem op te sturen...
    Ben benieuwt hoe dat verlopen is. Ze weten hij hem in de klas toch al op wie wie verlieft is. Dus pesten zal hopelijk niet gebeuren. Is zowiezo een klas waar weinig tot niet gepest word.
    Maar hoe de liefde van mijn zoontjes leven op het kaartje reageert....

9. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik ga straks samen met de doggies naar het bos, daar hebben we een hele grote vijver waar mijn manlief al 2 dagen aan het vissen is (dag en nacht) en ik ga hem eens verrassen met een grote doos lekkere chocolaatjes, dat verwacht hij echt niet :)

Deel Deze Pagina