Tot vorige week aan toe dacht ik dat ik nou niet echt iets had wat ik ineens heel lekker vond, maar nu is het dan toch duidelijk geworden ....ik ben verslaafd aan babybelkaasjes en pindakaas hihi! Ik vond kaas altijd al superlekker, maar nu kan ik echt niet van die kaasjes afblijven...kan (als ik het mezelf toe zou laten) zo een heel netje op! En pindakaas at ik nooit maar ineens is dat zooo lekker! ik heb nu wel de wat minder vette variant gekocht want ik heb geen zin om gigantisch uit te dijen! Hebben jullie ook van die dingen die je ineens heel lekker vind??
cola cola en nog eens cola!! haha tis heeeel slecht, koop het nu ook echt niet meer, als het in de koelkast staat is het op! terwijl ik normaal nooooit prik dronk, zeker geen cola! ik was echt van de sapjes, die heb ik nu ook weer in overvloed ingekocht, moet dat weer gaan drinken en geen cola meer!
Oppassen met cola, een vriendin van me was ook verslaafd aan cola en die kreeg een superwakker niet in slaap te krijgen kindje! Ik eet heel veel sate, je weet wel die kant en klaar pakjes... zijn nu op en ik baal heb geen zin naar de winkel te gaan, waarom kan mijn man er nu niet gewoon van af blijven
ik wil ook geen cola meer drinken, dronk het nooooit dus waarom nu wel snap ik niet! gewoon weer lekker appelsientje nu (heb wel trek in cola hoor, haha maar doe het niet) sate is ook erg lekker, kan je je mannetje vanavond niet ff naar de supermarkt sturen om een paar pakjes te halen??
Drop. Als ik er aan denk, loopt het water me in de mond... Maar ja, ik koop het maar niet, want het is gewoon niet zo goed. Heel af en toe koop ik wat.
haha ik frikandellen met ketchup ! Zo vroeg mogelijk... al vanaf het begin. Nu ook heel veel waterijs en schepijs.
Mijn god.. ik heb op dit moment een bijna onbeheersbare trek in pizza. Pff, hoop dat mijn vent zijn sms leest, want MOT pizza vanavond!
Hee grappig Bianc, ik luste voorheen geen cola, maar ben er nu ook dol op!!! Ik drink het idd ook niet te vaak, i.p.v cola neem ik ook vaak een 7-up, of een bitterlemon om hopelijk me bevalling op te wekken
euhhh... wat niet, kun je beter vragen.... maar dingen die eerst bijna niet at/dronk of nu veel meer zijn: ice-tea kracker met kaas (elke morgen) chocolade op dit moment eet ik een lekker cola-waterijsje hmmmm.... maar dat kan ook aan 't weer ligge, hoor!
@Annabella, drop mag als je geen hoge bloeddruk hebt gewoon hoor, ik eet zo veel in wil heb namelijk een lage bloeddruk.
Maar te veel zout is natuurlijk weer helemaal niet goed als vocht vast houdt... daar wordt het alleen maar erger door...! Dus geen zoute drop, maar zoet... Gr. Niki
nou marijke1985 hoop dat de bitterlemon zijn werk goed gaat doen en dat je snel je kindje in je armen mag houden!! ja die cola... probeer er ook echt zoveel mogelijk vanaf te blijven!!
Ik was verslaafd aan de cola, maar dat moet ik nu echt niet meer hebben hoor! Drink juist alleen nog maar water met ijsblokjes. Heb eigenlijk nergens zin in op het moment! Terwijl ik helemaal geen last heb van misselijkheid, of zo. Zondag was helemaal een ramp, kon echt geen hap door mijn keel krijgen, maar moest en zou wel een kiwimilkshake hebben. Heb dus geen echte voorkeuren.
Snoepjes en cheese burger van de mc donalds mmm Maar echt geen koffie meer terwijl ik dat voor de zwangerschap minstens paar tassen per dag moest hebben! Groetjes
Zit in die babybel kaasjes niet heel veel vitaminen A, als ik mij niet vergis, dit mag je toch niet veel hebben?