@Niki, ik ben 1 van die mazzelaars met een lage bloeddruk en hou geen vocht vast dus mag lekker ook de zoute droppies
Niks helemaal niks nog! misshcien komt het nog wel maar doe dan maar fruit ofzo tenminste al sik het voor het kiezen heb!
overdreven veel fruit, en et klinkt waarschijnlijki heel raar maar de geur van JIF :s en sanex badschuim
Ik had ineens zo'n ontzettende zin in rivella. Toen ik dat tegen mijn moeder zei, vertelde ze me dat het een melkvervanger is. Zo raar. Ik hou namelijk niet van melk dus ik drink het ook niet. Maar ik neem wel voor de hand liggende melkvervangers zoals yogurt. Best wel een eng idee dat je lichaam dan zo goed weet wat het nodig heeft. Verder heb ik van die tijdelijke lusten. In de eerste 3 maanden van de zwangerschap wilde ik alleen gezonde dingen zoals fruit en gekookte groente. Nu eigenlijk alles wat ongezond is zoals hamburgers, frikandellen, patat, ijs en snoep etc. etc.
heel cliche... zoute haring (vorige week 4 over een week, gister 3 verdeeld over een dag ) en over geuren gesproken...dettol, vind het zelfs zo lekker zou er wel parfum van willen 8)
Bij mijn eerste zwangerschap (is geeindigd in een MK) was ik helemaal zot van haring met uitjes iedere dag wel 2, werd er helemaal lijp van. Bij mijn zwangerschap van Sandra dronk ik iedere dag wel een fles Fanta ken je nagaan normaal gesproken kan ik geen Fanta drinken omdat ik het zuur ervan krijg. Ben benieuwd wat er me nu te wachten staat bij mijn volgende zwangerschap
klotezooi, gisteren vreselijk verheugd op pizza. Is die toko gesloten?? arghh.... vandaag maar bara's dan hahahahaha
Voor de meiden die van cola houden, er bestaat ook caffeine vrije cola. Die mag je wel gewoon drinken volgens de verloskundige.
Tot een week of 25 had ik een onbedwingbare drang in chocola. Het hoefde echt niet veel te zijn al was het maar één blokje, maar ik moest en zou chocola!!! Nu, inmiddels 32 weken, heb ik zoooooooo'n trek in griesmeelpap!!!! LEKKURRRR!!!!!!!!!! En weet je wat; ik doe het ook gewoon! Als je verder gezond leeft mag je best toegeven aan hetgeen je trek hebt vind ik. En nee, niet jezelf helemaal volstoppen, maar dat is nooit goed, toch!?!?!
Ik heb een onuitstaanbare onbedwingbare trek in zoetigheid. Meloen, Drop, Schepijs en ja......ook Cola!!! (Nadeel is dat ik 's nachts van lig te stuiteren in bed!)
Euh.. waar heb ik trek in? In helemaal niets! Dat is niet waar, want ik drink normaal liters thee, daar moet ik nu niets van hebben. Ik vind speklapjes (die van de appie in de natte marinade) erg lekker. En wat de denken van dropmentos.. maar die laatste mag ik niet, terwijl dat zo goed als het enige was wat ik nog een beetje wegkrijg. Had ik maar lekkere trek Ik val nu af ipv dat ik aankom, maar ja. Volgens mij komt dat met die twee nog wel dubbel en dwars eraan de komende maandjes Groetjes Daphne
k ben helemaal verslaafd aan pindakaas vond het altijd vies maar nu er moet gewoon een pot in de kast staan en heeeeel veel waterijsjes
ik ben helemaal wild van vette hap, friet speciaal, kroket maakt niet uit, als het maar lekker een ordinaire vette hap is, dus we hebben afgesproken om dit 1 x in de week toe te laten, anders is het eind zoek. Ik kijk al uit na vanavond, lekker friet speciaal mmmmmmmmm..............
Ik sluit me aan bij Fredje... het kan mij ook niet vet genoeg zijn. Of een lekker pizza van de pizzeria waar het vet vanaf druipt... hhmmmmm Het water loopt me al in de mond
ik ben misselijk, als ik aan eten denk of als ik het op tv zie dan wordt ik alweer misselijk. Heb de hele dag nergens trek in. Dus voor mij tot nu toe geen lekkere dingen, misschien komt het nog.
Ik heb niet echt een andere eetgewoonte dan voordat ik zwanger was. Zoals zovelen hier eet ik me nu wel het apezuur in waterijsjes, maar dat zal wel aan de tropische temperaturen liggen, hihi !! Ik at voordat ik zwanger was altijd heel veel fruit en dat doe ik eigenlijk nog steeds. Verder is er volgens mij niet heel veel veranderd in mn eetgewoontes. Zal voor de ckerheid ff aan mn hubby vragen... misschien dat ik toch iets veranderd ben qua eten.. !! Groetjes!
kroketten met mosterd, patat, frikadellen, chips met sausjes, kaasjes (brie, schimmel etc..) carpaccio aaaaaaaarggg wat een rot topic dit!! Heb al veel honger (trek) maar krijg nu nog meer trek!!!! Vooral de dingen die je niet mag he! snif, ooh een koud rozeetje met wat sigaretjes!! whehehe