Wat vinden jullie? (oplossing kinderwagen/draagdoek, 2e op komst)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DeeLighT, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haaiii!!

joh je lijkt mij wel hihihi onze zoon is ook rond die leeftijd als onze dochter word geboren. en ook wij hebben de stokke explory..maar daar kan toch wel een meerijdplankje aan:( tenminste ik zag ze bij de prenatal en het onderstel van de stokke die wij hebben is precies hetzelfde als het onderstel van de nieuwe versie dus het zou moeten kunnen toch?
    wij wilden eerst een duowagen kopen maja net als jou willen we de stokke eingelijk niet kwijt en een duowagen kost ook weer ruim 700 euro.
    ik heb besloten te wachten tot op het laatste moment met het kopen van een wagen. wie weet is mijn zoontje er zo een die alleen maar wilt lopen. tja dan koop ik geen duowagen en gaat ons meisje in zijn stokke en voor hem hebben we dan een buggy(voor langere afstanden) en het meerijdplankje voor de korte afstanden.

de babydrager daar denk ik niet aan wat een stom ding is dat!!! ik had er een voo rmij nzoontje maar ik kon hem er bijna niet in terug vinden. leek wel een grabbeltas met ergens een baby erin.

2. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Wij hebben ook een Phil en Teds en bevalt super goed!1
    Hij rijdt super fijn en over een poosje kan hij gewoon als éénpersoonswagen worden gebruikt!!

3. lennylenn

ow nee sorry het meerijdplankje past idd niet op onze stokke...balen zeg. het past niet op de modellen met het serienummer beneden de 113464. het serienummer vind je aan de onderkant tussen de voorwielen.

he bahh dat is jammer

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Voor mij is je situatie ook héél herkenbaar!
    Onze dochter is net 19 maanden als de kleine er is!
    Ze loopt nu goed acht een loopwagen en wat wankel aan 1 handje.
    Ik had me voorgenomen om de kleinste te gaan dragen en mijn dochter in de wandelwagen.

Maaaar omdat ik best veel aan de wandel moet ivm de hond die veel beweging nodig heeft, begon ik erg te twijfelen.
    Ik weet nog van mijn dochter dat zij in de eerste maanden heerlijk in slaap viel tijdens het wandelen en ik haar buiten of bijkeuken in de wagen liet slapen. Als de kleine in de draagdoek in slaap valt wil dat niet... Daarbij leek het mij vriend niet zo'n goed idee, zo'n doek. We hebben ook nog een Beco Butterfly draagzak maar de eerste weken gaat dat nog niet zo heel goed bij zo'n kleintje.

Dus begon ik lichtelijk nerveus te worden en hebben we een duowagen gekocht via MP (een urban jungle). Vreselijk ding maar ik kan wel normaal wandelen met de kinderen. En als we met z'n vieren erop uit gaan, dan nemen we de normale kinderwagen en de buggy. En als mijn dochter toch goed loopt of op een meerij-plankje kan, verkopen we de duowagen weer.

Op mp staan veel goedkope duowagens, even goed zoeken.
    Ik ga nog wel een draagdoek aanschaffen, omdat het zo heerlijk fijn is om de kleine zo dicht bij je te dragen! :D

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Esthers, zoals je kunt lezen in mijn bericht heb ik een babydrager die vergelijkbaar is met de babybjorn en vind ik het een onding!
    Dus ben juist op zoek naar draagdoek ;)
    Bedankt voor je tips! De beco butterfly ziet er leuk uit en niet ingewikkeld qua knopen en wikkelen enzo..

Lennylenn, grappig dat we in hetzelfde pakket zitten. Welke kleur heb jij? Krijg jij ook zoveel positieve reacties op je wagen?

Lisszy, heb geen hond, dat scheelt :p;). Ben wel bang dat als ik een draagdoek ga gebruiken mijn kindje straks ook thuis constant aan me wil hangen.... Mijn dochter wilde dat nooit en dat was ook wel erg makkelijk... T is echt afwachten.

6. lennylenn

@deelight: ik heb de blauwe..jongetje he hihhihii.
    iedereen die ff aan de wagen heeft gezeten vind het een superwagen. het rijdt zo lekker!!!! ik wil het eingelijk niet kwijt en dacht eraan om gewoon losse assecoires te kopen maar dan in het paars (die summerkit) maja dat werd belachelijk duur helaas.
    en ja ben er nu achter gekomen dat er geen meerijdplankje op past dus we zullen hem wel weg moeten doen.

dan maar zo een duowagen (grrrrrrrrrr) ik ben al zo ieniemienie..nu zie je me al helemaal niet meer als ik achter zo een wagen loop.

7. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik gebruik ook een draagdoek voor de baby. Dreumes was bijna 18 maanden bij de geboorte van ons kleintje

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Whahaha, inderdaad!! Ik ben niet zo heel klein en ik heb dat gevoel al achter die wagen... Hopelijk heb ik 'm niet teveel nodig, maar denk dat ie wel handig is.

@Deelight
    We hebben 'm ook echt aangeschaft voor wandelingen met de hond.
    Anders had ik het alleen met de Beco Butterfly en een draagdoek geprobeerd.
    En ze zeggen dat je een baby de eerste 6 maanden niet kan verwennen, toch? :)

Deel Deze Pagina