Wat vinden jullie? privacy rond stacaravan..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mama2bengeltjes, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    4000 euro??? my god wat een bedrag.
    Vanaf het moment dat wij in het hoogseizoen moesten, hebben wij een tent gekocht. We vonden het veel te duur worden in een stacaravan. Maar 4000 euro, nee, dan inderdaad max 2500 euro.
    Wij betaalden voor een staanplaats 800 euro voor 2,5 week.

Over de privacy, lijkt mij geen probleem als je er van houdt.
    Ik hou juist van ruimte om mij heen. Moet wat kunnen zien, mensen kijken, met ze praten, kinderen die naar mij toe komen om iets te vertellen als ik voor de tent zit, dat vind ik genieten.
    Maar ieder zijn ding. De een vind dit heerlijk, lekker beschut, en de ander moet wat kunnen zien.

2. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Ik kan die foto niet echt inschatten.

Maar 2000 euro per week is absurd.

Daar heb je een villa voor aan de Cote d'Azur.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.946
    113
    Vrouw
    #23 Zoe123, 11 aug 2015
    Laatst bewerkt: 11 aug 2015
    Echt afhankelijk van waar en wat...

Bijvoorbeeld Yelloh Village Serignan Plage, de duurste cabana's, daar betaal je hoogseizoen 4300 euro voor 2 weken.
    Veel? Ja. Maar je betaalt voor de ligging en wat de camping te bieden heeft..
    Blijkbaar is dat het mensen waard, aangezien de helft van de cabana's in de voorboeking vast staat.

De iets mindere goden, bijvoorbeeld een Franceloc camping, daar betaalden wij vorig jaar, de eerste 2 weken van de vakantie, 1600 euro voor 2 weken.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik vind zelf dat het over het algemeen wel bij een stacaravan hoort dat je veel privacy hebt.
    ik zie het gewoon in nl ook dat de terreintjes rondom de stacaravan erg afgesloten zijn.
    dus dat je erg afgeschermd zit vind ik op zich eigenlijk niet zo vreemd.
    persoonlijk vind ik een stacaravan om die reden ook niks..

5. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik vind het niet storend, maar goed ik houd juist van privacy.

Maar 4000 euro voor een stacaravan :$ wij waren 1600 euro kwijt voor twee weken en hadden daarvoor een vakantiehuis met een grote tuin (omringd door struiken en bomen :p) en twee badkamers (met jacuzzi).

Edit: wij zaten alleen niet in Frankrijk.

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Wauw 4000 euro!
    Hoop dat jullie wel een fantastische vakantie hebben gehad.

Maar ik lees ook bedragen van 2000 3000 euro! Jeetje, super dat jullie dat kunnen, maar ook dat vind ik én veel te duur, en dat zouden we nooit kunnen betalen.
    We willen wel graag volgend jaar naar een huisje of stacaravan een paar dagen, maar buiten het hoogseizoen, en niet te ver. (Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag)

7. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Vind het een hoop centen .. Wij waren dit jaar 3000,- kwijt 2 volwassenen3 kids 1 baby .. Naar Turkije kusadasi 5 sterren hotel All inclusieve en jaccusi op hotel kamer in het hoogseizoen .. Vorig jaar camping luxe sta caravan waren we €1600,- kwijt .. Nu willen we een caravan kopen kost ons €900,- voor 3 weken vlakbij Salou op een 5 sterren camping .. Scheelt hoop centen .. Dit jaar hotel geweest maar voor de kinderen is een camping toch het alles leukst ..

8. topper12

topper12 Niet meer actief

Wat is niet te ver? Hoe lang wil je maximaal onderweg zijn?

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Maximaal 1,5 uur :)

10. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Heerlijk privacy!!
    Vreselijk als je aan het pad zit en je geniet van je ontbijtje en iedereen die langsloopt ziet de hele dag wat je aan het doen bent. Ik zou me zo opgelaten voelen dan.
    Brrrr

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.208
    1.264
    113
    Centrum België
    De camping waar we vroeger op vakantie gingen in Spanje vraagt ook tot 4500€ voor 2 weken voor de meest luxueuze bungalows. Maar in tegenstelling tot een huis, zijn er een pak meer dingen te bekostigen.
    Zo hebben ze bv uitgebreid animatieteam, aanwezigheid van dokter, optredens etc etc die ook betaald/onderhouden moeten worden.
    Al valt er geen druppel regen in de zomer, elke dag wordt alles besproeid om groen te blijven, 24h/24 personeel dat het sanitair verzorgt en ga maar voort... Dat heb je niet voor 50€/dag, tenzij het kleinste perceeltje aan de straatkant misschien. (die bungalows moeten ook nog 's terugverdiend worden natuurlijk...)

OT: wat wij indertijd niet goed begrepen, is waarom die bungalows vlakbij een spoorlijn stonden. Een enkele keer hadden we dus zo eentje en meteen aan de receptie gevraagd om te mogen wisselen. Geen probleem aangezien de huurders van een ander nog niet toegekomen waren (tja, first come, first served :)). Dus ja, als je niet tevreden bent, mag je best protesteren, zeker voor die prijs.
    BTW, Probleem van de treinen is nogal ongelukkig opgelost: tijdens een overslaande bosbrand is dat deeltje van de camping in vlammen opgegaan en zijn de bungalows ergens anders heropgebouwd. :(

12. Amare

Amare Niet meer actief

Ik kan uit de foto nu niet goed op maken of me zo ingesloten zit.
    Maar wat iedereen zegt: wat een hoop geld. Heb je nog iets terug gehoord van de TO?

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.720
    113
    2000 euro per week voor een blikken huisje? Goeie god! Voor dat geld zou ik wel een klap prive buitenruimte verwachten! Maar dan dus idd geen opgesloten idee.

Wij hebben de afgelopen week een super chalet gehad, 3 verdiepingen, 4 slaapkamers, eigen oprit en garage, 8 personen plus ledikantje, veranda, bbq met stookhout, grote tuin, leefkeuken... Kostte 113 euro per nacht!
    Parkvoorzieningen gebruiken we toch veel te weinig. Liever een mooie omgeving met veel te doen dan een luxe park. Dit was dan ook gewoon in een straatje.

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Het is maar net wat je aan voorzieningen etc.zoekt he? Wij Zijn net terug van Serignan Plage, zoals boven al genoemd, en hebben €2500 voor 13 dagen betaald in een luxe stacaravan. Wij zijn echter gek van zwembaden en de kidneren kunnen hier heerlijk spelen, dus wij vinden het waard. €4000 is mij ook teveel, maar daar gaat het hier niet om. Ik zou de privacy niet zo dichtbij willen, maar vrienden van ons bijv. wel.

Deel Deze Pagina