Hallo allemaal, We gaan morgen met de familie naar het negen pleinen festijn in de efteling. Hebben we al weken geleden gepland en we hebben er ontzettend veel zin in. Nu lijkt het alleen een beetje in het water te gaan vallen als we de weersvoorspelling moeten geloven. We hebben nog getwijfeld wel of niet gaan?! Maar toch besloten om de gok te wagen.... Wie gaat er nog meer richting de efteling ondanks de weersvoorspelling? En gaan alle speciale activiteiten gewoon door ondanks de regen? Mijn dochter kijkt erg uit naar het dansen met assepoester!
Wij wilden er ook heen gaan, maar dan combineren met een hotelovernachting zodat we 's avonds niet meer naar huis hoefden te rijden. Helaas bleken alle hotels volgeboekt. We hebben het nu 2 wkn uitgesteld, en aan het weer te zien gisteren waren we er niet heel rouwig om dat het niet door gegaan was. Hopelijk hebben jullie je toch weten te vermaken tussen de buien door.
Wij waren er ook gister. Het weer trekt de sfeer wel echt weg vind ik. Wij hebben abbo dus hier geen ramp, maar als je er speciaal voor komt is het wel jammer. (Al vinden kinderen het er altijd top, mijn zoon vond het super gister in zn poncho..