amerikaanse koelkast

Discussie in 'De lounge' gestart door julyray, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julyray

julyray Actief lid

4 feb 2011
    108
    0
    0
    NULL
    dichtbij de zee
    Wie heeft er 1?

Ik wil graag binnenkort een amerikaanse koelkast aanschaffen.
    Maar je ziet er zoveel staan, de ene is een A+, anderen A++. Er zit ook best nog wel verschil in de inhoud van vries en koelgedeeltes

Wat is nou echt een goeie?

Ik kan de koelkast niet aansluiten op het water, dus ik moet er 1 kopen zonder deze aansluiting. Er zijn er dus ook met een indoor icemaker o.i.d.

Als je er 1 heb, laat weten wat je ervan vind.....

2. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Hoi,

Wij hebben er een....niet aangesloten op de waterleiding, maar een waterreservoir erin. Zelf vullen en koel water hebben.
    Linkergedeelte is geheel vriesvak, helemaall super! Zo veel ruimte. Rechtergedeelte is koelkast, ook groot maar niet zo praktisch ingedeeld. Vaste liggers voor frisdrank flessen enzo. Zo nooit meer een kleine koelkast willen. Als je gaat kijken kijk dan goed naar het koelgedeelte....kan het versteld worden naargelang jij wilt.

Succes!

3. julyray

julyray Actief lid

4 feb 2011
    108
    0
    0
    NULL
    dichtbij de zee
    Bedankt voor je reactie! Je hoort ook dat het energievreters zijn, ongeacht A+, merk jij daar wat van op je energierekening?

Welk merk heb jij?

4. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij hebben er een gehad (zat in het huis toen we het kochten), maar hebben inmiddels weer een gewone koelkast. Die van ons vrat inderdaad energie, maar meest irritante vond ik dat we op zich een groot vriesgedeelte hadden, maar dat het onhandig was met indelen, vooral diep, maar niet breed. Wij hadden wel een waterleiding, anders helpt het niet echt, je moet toch om de zoveel tijd schoon water hebben anders zijnje ijsklontjes en crush echt niet lekker. In praktijk gebruikten we het ijsmaakgedeelte ook weinig waardoor het ijs te lang bleef liggen.
    Het koel gedeelte was wel handig, maar een gewone koelkast is voor ons ook groot genoeg.
    Grootste nadeel vond ik dat hij uitsteekt tov de rest van je kastjes en ik en/of de kinderen er iedere keer tegen aanliepen. Doordat de deuren vrij dik waren kon hij bij ons niet tegen de zijkant van de keuken omdat dan de deur niet open kon of er moest een flinke zijstrook aan en dan kostte het een kastje....

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
  7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hahahaha dat dacht ik nou ook?. Dat is een hippe 1 met ronde deur

8. julyray

julyray Actief lid

4 feb 2011
    108
    0
    0
    NULL
    dichtbij de zee
    @butterfly: Denk dat ik degene die je bedoel ipv de wasmachine link, gevonden heb, maar qua inhoud doet deze nu niet veel onder als de koelkast die ik nu heb. Vind hem er mooi uitzien, maar ja het gaat om de inhoud;)

Ik ga wel binnenkort een paar winkels af, zie ze nu alleen op internet staan, en koop zo'n ding toch liever in een winkel als via zo'n site.

9. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Wij hebben er ook 1 en hebben eerst in de winkels gekeken welke we graag zouden willen. Daarna hebben we het internet afgespeurt om te kijken wie hem het goedkoopst kon leveren. Het scheelt soms echt een paar honderd euro en het is dezelfde koelkast.
    Wij hebben er 1 die wel aangesloten is op de waterleiding en het is de beste koop die we ooit gedaan hebben. De rekjes zijn bij deze wel verstelbaar, dus we kunnen de indeling veranderen. Qua energie neemt deze niet veel meer dan onze vorige losse vriezer en koelkast, maar dat hangt er natuurlijk van af hoe zuinig jullie apparaten nu zijn.

10. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Deel Deze Pagina