Ik heb er ook 1 op de binnenkant van mn pols, maar hij is wel te verbergen. En tja, mensen die komen solliciteren met zichtbare tattoo's neem ik niet aan, kan echt niet in onze branche.
Ik laat straks ook een tattoo zetten aan de binnenkant van mijn pols. Het is iets wat ik al jaren wil. Vind het een supermooie plek en ik hou van tattoos. Het word mijn 3e. In mijn werk (Thuiszorg) maken ze er ook geen probleem van.
Het is een keuze die je zelf moet maken! Daarbij zou ik wel in je achterhoofd houden dat het wel een vrij zichtbare plek is. Ik heb zelf twee tattoo's, één op mijn voet en één op mijn enkel, die binnenkort gecovered gaat worden met een iets grotere (deze is niet meer mooi na 13 jaar). Mijn 2e tattoo wilde ik ook heel graag op mijn pols. Maar omdat ik voor de klas sta, ben ik eerst even een open gesprek met mijn directeur aangegaan. Hij deed er niet moeilijk over, we hebben immers ook heel veel ouders met tatttoo's of piercings. Maar hij zei me wel dat als ik ooit ergens anders ga werken, ik er rekening mee moest houden dat ze daar wel moeilijk over deden. Daarom heb ik hem toen op mijn voet laten zetten. Hier op school loop ik in de zomer gewoon op slippers, maar ik kán hem dus wel bedekken... Ik zou zelf altijd ervoor zorgen dat je hem kunt afdekken met een horloge of armband. Bovendien vind ik een hele grote tattoo op die plek ook niet mooi, zeker als je fijne handen/polsen hebt. Van de andere kant, het is een onderdeel van jou, dus als jij het graag wilt, moet je het zeker doen!
Nou is ook maar net welke instelling je zelf heb he ik ben 2 weken aan het solliciteren geweest en ik heb een baan inmiddels en kan je zeggen mijn armen zitten onder de tattoo's en ook mijn polsen ik heb gewoon afgesproken het netjes te verbergen, en het was zelfs met de sollicitatie niet eens duidelijk zichtbaar ik heb gewoon mooie brede banden op de horloge's (fossil) en daarmee cover ik het zonder probleem
Ik laat volgende week de naam van m'n zoontje op m'n pols zetten, werk niet dus kan me lekker uitleven ...heb de pootjes van m'n hondjes op m'n arm en dan straks m'n zoontje op m'n pols en dan ben ik wel klaar hoor.
Ik heb zelf ook een tattoo op de binnenkant van mijn pols en moet wel eerli zeggen dat ik het soms wel moeilijk vind. Ik heb een hoge functie en probeer de tattoo dan eigenlijk ook altijd te verbergen tijdens mijn werk. Dit lukt overigens prima, ik denk dat maar weinig mensen weten dat ik daar een tattoo heb.
Ik heb mijn dochter's naam aan de binnenkant van mijn linker pols staan. Ik zou hem nu nog wel kunnen verbergen met een wat bredere armband geloof ik, maar zulk soort armbanden draag ik niet . Volgend jaar, als ons 2e kindje geboren word komt zijn/haar naam er onder te staan met 2 kleine vlindertjes en dan kan ik hem sowieso niet meer verbergen.
Ik heb er 1 op de binnenkant van mijn pols. Ik werkte toen in de zorg en niemand had er commentaar op. Het mag eigenlijk niet. Ik had altijd wel een zweet bandje bij me als ze wel gingen zeuren dan deed ik die zo om en was mijn tattoo verstopt
ik vind het best mooi een tattoo op je pols maar net zoals de anderen zeggen is het handig al sje het ook zou kunnen verbergen. ik heb 3 behoorlijk grote tattoo's 2 op mn arm en 1 op mn rug maar ik kan ze altijd verbergen. op het werk zal ik niet met een truitje met een openrug lopen, dat vind ik niet gepast en die op mn arm die zijn wat lastiger te verbergen maar het kan wel met een 3 kwart trui zie je er niks van alleen in de zomer is het een beetje warm daarvoor |
Heb er ook eentje op de binnenkant van mn pols. Werk als ambulant begeleider, dus wel een representatieve functie maar op mijn werk hebben ze er nooit iets van gezegd. Hij zit rechts, dus je ziet hem wel regelmatig bijv bij hand geven. Zou het anders gewoon eens op het werk bespreken, mochten ze er moeilijk over doen dan weet je dat...
ik vind het kei gaaf! ga binnen kort de naam van onze dochter daar laten zetten wel aan de kant waar mijn horloge zit (ik ben nu thuisblijf mama maar wil in de toekomst wel gaan werken en kan een baas zich er niet aan storen) ik zeg doen!
dat zeggen ze allemaal!! nog eentje en dan ben ik echt klaar! ik zei dat ook na mijn laatste ,een grote op mijn rug.. ja nu is het klaar.. maar kriebelt alweer voor een nieuwe hahahaha,