er zijn wel mooien maar ik vind de plek voor mijzelf niet zo geslaagd, maar bij een ander vind ik het wel mooi (ligt aan het soort)...
ik heb op beide polsen de namen van mijn kinderen en vind het onwijs mooi binnen kort ga ik het nog verder uitbreiden met bloementjes
MamMo, heb zoals vaker aangegeven, helemaal niets met tattoos, maar deze uil vind ik wel super mooi, de afbeelding dan... Echt heel mooi gedaan.
Mij lijkt me ook mooi. Maar dan iets van de naam van onze zoon en op een mooie manier. Niet groot, uitbundig. Maar het lijkt me ook pijnlijk doen.. of valt dat mee?
Bekijk bijlage 231673 Niet dit plaatje, maar wel de plaatsing, dat is ook wel een originele plek en is wat meer prive! Wat vinden jullie?
nou dat dacht ik dus ook, maakte me van te voren ook echt zorgen om de pijn haha, maar voelde er bijna niks van! sommige stukjes wat gevoelig maar thats it...
ik vind een polstattoo mooi zoals je kunt zien was de enige plek die ik bij mezelf echt mooi vond, en hij is redelijk groot, maar ik vind als je dan iets neemt, wil ik het ook gezien hebben... en hij is wel ietsje hoger geplaatst, dus zodra ik een normaal shirt met lange mouwen aan heb, is er niks te zien! maar in de zorg zijn volgens mij ook geen problemen wat tattoos betreft toch??
Mammo dat is ook n mooie aparte plek, in de zomer wel meer aanwezig dan op je pols. Heb t plaatje niet gezien maar mss van te voren daar heen gaan en kijken waar hij mooi staat, ze kunnen hem overal ff opzetten
35 minuutjes is idd nog wel te doen.. heb laatst 2.5 uur gezeten voor een tattoo.. nou pfff op een geveven moment gaat t dan toch wel echt zeer doen.. maar toen ik dacht van oke nu is het eigenlijk wel even geschete, zei die kerel nog 5 minuutjes yeay!
Serieus binnenkant pols pijn??? Dat vond ik echt mijn minst pijnlijke plek. Maar js pijngrens is bij iedereen anders
Ik heb een tattoo op beide polsen, binnenkant en op de bovenkant van mijn voet. Nee, het deed geen pijn, op geen van de plekken en ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad mbt mijn carriere. Bij de ene werkgever is het geen enkel probleem, bij de ander moet je het bedekken. Nou prima dan toch? Ik heb er zelf voor gekozen, ik wist waar ik aan begon toen ik ze zette dus als ik ze wel moet bedekken dan moet dat maar. Een vriendin van me werkt trouwens ook in de zorg, zij heeft ook een tattoo op de binnenkant van haar pols en voet en mag hier gewoon mee rondlopen zonder ze te bedekken. Verschilt dus echt per werkgever denk ik