een tijdje terug heb ik ook al eens een onderwerp geplaatst met namen maar mijn man en ik worden het over die namen niet eens en ik lijk de meeste ineens vergeten Nu heb ik de volgende namen en vraag me af wat jullie er van vinden Milan deze naam vind mijn man ook mooi Gino ook deze naam vind mijn man leuk Renzo Liam Moreno Julia shanaya chayenna serena Alycia Britt Isa Alyssa Jalysia Romy Esmee wat vinden jullie ons zoontje heet Sem ok had ik toen de namen Kyenzo/ Jessey /Diego/ Jayvano en voor een meisje hadden we toen Senna en vond ik ook erg mooi de naam Sharona en Chayenne mijn man had toen demie en dewie en voor een jongen juul en Luca alle namen zijn welkom
Ik vind Milan een erg leuke naam voor een jongen. Voor een meisje vind ik Julia de mooiste uit jullie rijtje
Jongensnamen vind ik niet zo.... maar dan vind ik Milan nog de leukste. Meisjesnaam vind ik uit jou rijtje Julia, Britt, Isa en Romy de mooiste
Buiten Milan en Julia en mischien Britt....echt verschrikkelijke namen sorry.... zou dus voor een van die drie gaan..
Ik hou wel van aparte namen maar de namen in jullie rijtje hebben wat mij betreft een te hoog "Pfaff' vermogen Ik vind Milan en Julia dan de mooiste namen.
Van de jongensnamen vind ik Milan het mooiste, de rest niet zo.. Van de meisjesnamen vind ik Julia, Alyssa, Romy, Esmee en evt. Chayenne mooi.
Liam maar die past niet bij Sem... en Julia of Esmee. Milan als tweede keuze (het is een top 10 naam maar dat zijn Sem en Julia ook).
Esmee, een hele mooie naam voor een meisje (als wij nog eens een meisje krijgen, krijgt ze ook deze naam namenlijk) Maar ook Sharona is erg mooi ! Voor een jongen vind ik Milan het mooist.
vind dat er wel een enorm verschil zit in de stijl van namen hoor! jongen: Milan en evt Liam meisje: Julia, Britt, Isa en evt Romy.