33805b Ovulation charts on FertilityFriend.com My Ovulation Chart Hallo meiden, Na de zaak een tijd op z'n beloop te hebben gelaten, nu toch weer aan de slag met temperaturen en ovulatietesten, voor we evt naar de huisarts stappen. Ik heb even teruggezocht in m'n oude temperatuurkaartjes en heb m'n eisprong meestal rond dag 17 bij een cyclus van 27-28 dagen (niet helemaal regelmatig) Nu heb ik een positieve ovulatietest genoteerd ( was duidelijk, geen twijfel) en dag 16 en 17 buikpijn gehad (meestal rond ei) Temperatuur is ook omhoog gegaan, maar ik krijg geen kruis, ook niet als ik een paar dagen vooruit invul op dezelfde temp. als vandaag. Begrijp niet zo goed waarom niet? Willen jullie eens kijken? Heel erg bedankt!
Ik heb even zitten kijken.. ik zou denken dat je op dag 14 de eisprong hebt gehad. Misschien wacht ff nog een paar daagjes af omdat op dag 11 de temp ook wat hoger was? (Nu zou je die temp ook even kunnen 'discarden' om te kijken wat ff dan zegt, ben ik wel benieuwd naar.) Je hebt je eisprong wel gehad, want eerst zit je gemiddeld rond de 36.35 en vanaf dag 14 klimt je temp mooi omhoog.
Nana, bedankt voor het kijken! Maar is het dan niet raar dat de positieve ovu op dag 15 had? Op dag 13 was nog heel negatief en op dag 16 nog tegen het positieve aan? Heb idd die rare hoge temp gediscard, maar dat haalt ook niks uit. We wachten het af! Denk ook wel dat ie geweest is hoor, maar vind het gewoon zo raar.
Wel duidelijke temp stijging inderdaad.. Misschien heb je een instelling uit staan? Je kunt de eisprong handmatig of automatisch laten zetten..maar ja hij staat uit zichzelf op automatisch dus..vreemd!! Op basis van de temps zou ik óók zeggen dat je eisprong op dag 14 was, maar ovutesten en slijm zijn denk ik meer leidend, zeker omdat je na dag 17 nog weer een flinke stijging hebt. Uiteindelijk doet FF er niet zoveel toe, ik ga hier voor jullie zitten duimen dat het raak is, tot nu toe ziet je kaartje er goed uit!!!
Op dag 14 heb je geen ovulatietest staan, wellicht was die ook al + en kan je eisprong dus wel op dag 14 zijn geweest. Maar als je naar de ovutest van de 15e kijkt en de 14e als - beschouwd, lijkt de eisprong op dag 17 te zijn geweest. Hoewel dat een beetje raar is qua temp. Enfin... je hebt in elk geval een eisprong gehad, dat is wat telt. En wat daaruit voortkomt natuurlijk
Bedankt voor jullie reacties meiden! Vind t heel raar, maar we wachten het wel af. Het verandert toch niets verder, maar heb ff al best vaak gebruikt en dit nog nooit gehad. Bedankt!