Dames, ik dacht dat ik eruit was aan de hand van mijn eerder geplaatste topic. Ik twijfel niet zo snel, dus ik dacht dat deze naam het ging worden, maar nu... Wij hadden bedacht om ons dochtertje Tara te noemen. Alleen wordt Tara vaak afgekort als Taartje! Ons besluit wankelt hierdoor aan alle kanten. Dus toch maar niet doen. Wie kan mij helpen aan een stoere, maar tegelijkertijd lieve meisjes naam, iets in de trant van Tara dus. Geen super moderne turbo namen, geen verzonnen namen, geen moeilijk spellende namen, niet te populaire namen. Het hoeft niet apart te zijn, maar ook niet te veel voor te komen. Het liefst met 2 lettergrepen. Ik ben benieuwd! Alvast bedankt.
ik vind tara wel een leuke naam wij hebben een tijdje met Tamara in ons hoofd gezeten. lijkt er wel op anders misschien: Jara Lara Mara Lana Yuna
Ik ken ook een meisje en zij heet Zara... Zosja is ook wel een stoere naam En anders kom je al snel in de kortere namen zoals Linn en Britt
Jenna Farah Yara Lara sarah Zara Channa Reza Ziva Maya Gina Lia Eva Jade Jayda tessa Merle Myra Tirza Tjalda
Nee, ik zou het zelf ook niet zo afkorten, maar blijkbaar wordt dat veel gedaan. Verschrikkelijke afkorting. Hoe dan ook, er zitten wel wat interessante namen tussen. Maar meer suggesties zijn welkom!
Hey Kiwi Tara vonden wij ook erg leuk, net als Tera Onze dochter zouden wij in eerste instantie Thirza hebben genoemd dus wel grappig dat deze al een paar keer is genoemd. Eh verder...Jinte/Yinthe, Lize/Lise... Ga er nog wel even over nadenken
Ik vind Tara een fan-tas-tische naam. Nog nooit gehoord dat het zo wordt 'afgekort', want eigenlijk maak je naam dan dus langer ipv korter. Ik zou gewoon voor die naam gaan en als mensen Taartje gaan zeggen, verbeter je ze gewoon!
Ach weet je, jij een ook een aantal anderen hier hebben gewoon gelijk. Ik vind het ook een fantastische naam en om het nu weer niet te doen omdat het zo stom wordt afgekort (of verlengd beter gezegd). Dank je.
Ik zou Tara ook nooit zo afkorten en zou de naam ook gewoon doen als je hem leuk vindt. Ik zag trouwens ergens de naam Zosja staan, zo noemt Lianna Jorja nu, haha.
Ik zou bij Tara blijven hoor! Denk dat het niet veel zal worden afgekort en anders kan je er wat van zeggen toch? Voor het geval je toch wilt veranderen: Zoë Liz Iris Noa Loïs Isa Romy Romée Daniek / Danique
Tara is niet mijn smaak.. En ik ken een meisje die Tara heet en daar wordt vaak "Taar en/of Taartje" tegen gezegd inderdaad... maaaaaaarrrrrrr als het voor jullie DE naam is, zou ik hem daarvoor niet aanpassen! Verder vind ik overigens Yara-Jara wel leuker! Misschien zijn onderstaande namen nog opties? + Mila + Nova + Dewi + Julia + Eva + Noa + Sara